اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران انجام شد

تجلیل از مدیر امور مالی و ذیحسابی شهرداری ورامین

مدیر امور مالی و ذیحسابی شهرداری ورامین برای دومین سال متوالی توسط رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران تجلیل شد.

تجلیل از مدیر امور مالی و ذیحسابی شهرداری ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران برای دومین بار در دو سال گذشته با اهدای لوح از مدیر امور مالی و ذیحساب شهرداری ورامین به‌عنوان مسئول برتر در اجرای ماده 95 قانون محاسبات عمومی کشور و ارائه صورتحساب عملکرد بودجه تقدیر کرد.

در این لوح از طرف محمدرضا تجلی‌پور، رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران خطاب به علی‌محمد حقیقت خواه مدیر امور مالی و ذیحساب شهرداری ورامین آمده است:

«بدینوسیله از اقدامات ارزشمندتان در اجرای ماده 95 قانون محاسبات عمومی کشور و ارسال به موقع صورتحساب‌های ماهانه و نهایی اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارائی‌های سرمایه‌ای سال 1391 آن دستگاه و همکاری‌های مجدانه و مستمرتان با حساب‌رسان گروه هماهنگی و تلفیق حساب‌ها که همانا موجبات تسهیل در تهیه صورتحساب عملکرد بودجه سال 1391 کل کشور شد، مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز می‌کنم.»

در بخش دیگری از این تقدیرنامه تاکید شد: «امید است در سال‌های آینده نیز با تلاش‌های مسئولانه خود منشا خدمات ارزشمند باشید. توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد متعال مسألت می‌کنم.»

این گزارش حاکی است، علی محمد حقیقت خواه مدیرامور مالی و ذیحساب شهرداری ورامین دارای مدرک کاردانی حسابداری و با 29 سال سابقه در برخی شهرداری‌های کشور است که تاکنون بیش از هزار و یکصد ساعت آموزش تخصصی حوزه امور مالی در نهادهای مختلفی همچون سازمان شهرداری‌ها، جهاد دانشگاهی و ... طی کرده و بیش از 600 ساعت نیز در همین زمینه در برخی شهرداری‌های استان‌های لرستان و تهران همچون آبسرد دماوند به آموزش مدیران و پرسنل حوزه امور مالی شهرداری‌ها پرداخته است.

وی که هم اکنون مدت 10 سال است مدیر امور مالی شهرداری ورامین است، معاون اداری و مالی و سرپرست شهرداری اشترینان (استان لرستان)، معاون اداری و مالی شهرداری آبسرد و ذیحسابی طرح‌های عمرانی شهرداری‌های اشترینان، فیروزکوه، کیلان، آبسرد و ... از سال 1374 تاکنون از جمله برخی سوابق ایشان در حوزه امور مالی است.

انتهای پیام/2462/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول