اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جابجایی‌های گسترده در شهرداری اردبیل

10 مدیر شهرداری جابجا شدند / جابجایی مدیران تاکتیک بهبود حرکت‌هاست

شهردار اردبیل گفت: بیش از 10 مدیر و معاون اجرایی شهرداری اردبیل در دور جدید مسئولیت‌ها جابجا شدند که این جابجایی‌ها بیشتر بر اساس تاکتیک مدیریتی جدید است.

10 مدیر شهرداری جابجا شدند / جابجایی مدیران تاکتیک بهبود حرکت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در مراسم معارفه مدیران و معاونان جدید شهرداری اردبیل اظهار داشت: این جابجایی‌ها در واقع تعویض محل کار همکاران بنا بر مصلحت اداره امورات بوده و موجبات خیر و برکات بیشتر را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا همکاران در مسئولیت‌های جدید خود برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان بیش از گذشته عزم خود را جزم کنند.

شهردار اردبیل تغییرات صورت گرفته را طبیعت کار مدیریت عنوان کرد و یادآور شد: بعضی مواقع تاکتیک ایجاب می‌کند تا در ترکیب اعضای تیم مدیریت جابجایی‌هایی صورت گیرد و بعضی مواقع نیز اعضای جدیدی به تیم افزوده شود.

شهردار اردبیل گفت: به هیچ عنوان هیچ بحث حاشیه‌ای در خصوص تغییرات صورت گرفته در بین همکاران مطرح نبوده و با تعامل و همکاری روزافزون تمامی همکاران مجموعه شهرداری به سمت تحقق کامل برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل حرکت خواهیم کرد.

بدری با بیان توصیه‌هایی خطاب به مدیران و معاون منتخب تصریح کرد: همه همکاران در هر شرایطی نسبت به حفظ احترام و در نظر گرفتن جایگاه حقیقی و حقوقی اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل و همچنین تکریم ارباب رجوع موظف هستند و خوشبختانه تاکنون نیز به همین منوال بوده و این موارد صرفاً از باب تذکر یادآوری می‌شود.

این مسئول ضرورت هماهنگی در اجرای امورات و عملیاتی کردن برنامه‌ها را خاطرنشان کرد و بیان داشت: همکاران و به ویژه مدیران جدید در بحث ایجاد هماهنگی با برنامه‌های شهرداری در عمل و هم در گفتار باید بیش از گذشته توجه و عنایت داشته باشند.

شهردار اردبیل توجه به اولویت‌ها در ایجاد هماهنگی را مهم ارزیابی کرد و با اذعان به اینکه اولویت‌های در نظر گرفته شده برای حوزه‌ها، مدیریت‌ها و معاونت‌های مختلف نباید فراموش شود، افزود: مدیران مناطق نیز باید توجه داشته باشند که تنها اولویت برنامه‌های شهرداری فعالیت‌های عمرانی نبوده و توجه به پیشبرد حوزه‌هایی همچون خدمات شهری و فضای سبز شهری گاهی مواقع اهمیت بیشتری از فعالیت‌های عمرانی پیدا می‌کند.

بدری توجه بیشتر معاونت خدمات شهری به اولویت‌های کاری این معاونت را خواستار شد و عنوان کرد: مدیریت‌های مناطق و عوامل اجرایی نیز در رابطه با توسعه و بهبود عملکرد خدمات شهری نقش مؤثرتری دارند بنابراین مدیران مناطق به ویژه در زمینه بهبود وضعیت جمع‌آوری زباله در برخی نقاط شهر باید هماهنگی بیشتری با معاونت خدمات شهری داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت اتمام طرح‌های عمرانی نیمه تمام ادامه داد: مدیران مناطق شهرداری با توجه به برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های سال آتی از هم اکنون در نظر داشته باشند مسئولیت پروژه‌هایی که به مدیریت‌های مناطق واگذار می‌شود تمام و کمال به عهده مدیریت‌های آن مناطق خواهد بود.

شهردار اردبیل با اشاره به مصمم بودن شهرداری جهت اجرای سه پروژه بزرگ پل‌های روگذر تقاطع ایستگاه سرعین، روگذر تقاطع آقاباقر و زیرگذر تقاطع خیابان داروپخش در سال 93 گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه عمران شهرداری جهت اجرای این طرح‌ها و چندین طرح بزرگ دیگر در سال آتی باید از هم اکنون آغاز شود.

بدری با اعلام اسامی مسئولان در جابه جایی‌های جدید صورت گرفته گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده به این نتیجه رسیدیم که یعقوب هاشمی به عنوان سرپرست معاونت معماری و شهرسازی، یوسف محمدی به عنوان سرپرست حوزه مدیریت املاک که امروز از حوزه مدیریت حقوقی شهرداری منفک می‌شود را معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: نصرت ابام به عنوان سرپرست منطقه دو شهرداری، یونس رونقی به عنوان سرپرست منطقه سه شهرداری، علی مسیب‌زاده به عنوان سرپرست منطقه چهار شهرداری و مسعود زمزم به عنوان سرپرست حوزه معاونت منطقه یک شهرداری انتخاب شدند.

شهردار اردبیل در خصوص تغییر روسای سازمان‌های شهرداری نیز یادآور شد: ابراهیم صفری به عنوان سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری، فضیلت ابراهیمی به عنوان مشاور شهردار در امور حمل و نقل، علی نظافت انزابی به عنوان سرپرست حوزه مدیریت طرح‌های توسعه شهری، صاحبعلی رام به عنوان سرپرست حوزه مدیریت امور عمرانی و بهرام شیخلو‌وند نیز به عنوان سرپرست حوزه مدیریت مالی شهرداری اردبیل تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم ضمن اهدای لوح سپاس به منظور تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی معاون سابق معماری و شهرسازی شهرداری و مدیرعامل سابق سازمان اتوبوسرانی و همچنین مدیریت سابق حوزه‌ها و مناطق ذکر شده، حکم سرپرستی جدید معاونت معماری و شهرسازی و مدیریت‌های یاد شده را اعطا کرد.

انتهای پیام/62007/ل40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول