اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دست دادن امتیازات نگران کننده است

یمینی: داور یک پنالتی بی‌جهت را برای شهرداری ‌گرفت

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری پس از تساوی تیمش مقابل شهرداری لنگرود گفت: در حضور تماشاگران از دست دادن امتیازات نگران کننده است.

یمینی: داور یک پنالتی بی‌جهت را برای شهرداری ‌گرفت

اصغر یمینی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این بازی بازیکنانم تمرکز و دقت کافی در ضربات آخر را نداشتند که در نهایت چند موقعیت گل را خراب کردند.

وی با انتقاد از بازیکنان تیمش در این بازی افزود: مگر در یک بازی برای یک بازیکن چند فرصت گل به دست می‌آید که بازیکنانم این گونه فرصت‌های گل تک به تک را از دست دادند.

مدیرعامل صنعت ساری تصریح کرد: در این بازی بیش از 10 موقعیت گل داشتیم که بازیکنانم قدر این موقعیت‌ها را نداشتند و به همین راحتی سه امتیاز بازی از دست رفت.

وی ابراز داشت: نتیجه تساوی در بازی خانگی به هیچ عنوان برای میزبان ایده‌آل نیست وقتی بازیکنانم در چندین موقعیت گلزنی دروازه خالی را به بیرون می‌زنند.

یمینی ضمن تشکر از هواداران تیمش به خاطر حضور در ورزشگاه افزود: از تمامی تماشاگرانی که در طول 90 دقیقه بازی در کنار تیم بودند و تیم شهرشان را تشویق کردند، تشکر می‌کنم.  

وی درباره قضاوت داور این بازی گفت: در این بازی داور یک پنالتی بی‌جهت برای تیم مقابل گرفت ولی در مقابل یک پنالتی برای ما را اعلام نکرد.

مدیرعامل صنعت ساری در پایان خاطرنشان کرد: در این بازی به هیچ عنوان از بازیکنانم رضایت ندارم زیرا در خانه و در حضور تماشاگران از دست دادن امتیازات نگران کننده است.

به گزارش فارس، از هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور بازی دو تیم صنعت ساری و شهرداری لنگرود در ورزشگاه شهید متقی ساری به تساوی دو بر دو رسید.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول