اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر مریانج:

شورای شهر و شهرداری با تعامل کارها را بهتر به ثمر می‌رسانند

امام جمعه شهر مریانج گفت: شورای شهر و شهرداری با تعامل، همکاری و همگرایی کارها را بهتر پیش می‌برند.

شورای شهر و شهرداری با تعامل کارها را بهتر به ثمر می‌رسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار مریانج با بیان این‌که خدا امیرالمومنین (ع) را به عنوان ولی‌امر معرفی کرده است، اظهار داشت: کسانی که ولایت حضرت علی (ع) را می‌پذیرند، حزب‌الله محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: هر کسی که از آینده بیم ندارد و برای آن نیز توشه‌ای تهیه نمی‌کند در نهایت هیچ فکری هم برای قیامت نخواهد داشت.

امام جمعه مریانج با اشاره به این‌که مردم از شهرداری انتظارات مختلفی دارند و باید در مقابل انتظارات صبور بود، گفت: شورای شهر و شهردار و همه مسئولان باید امانتدار مسئولیتی که به نمایندگی از مردم دارند، باشند.

وی افزود: شوراهای شهر نماینده مردم هستند و باید به نمایندگی از مردم شهردار را انتخاب کنند و در واقع از عالی‌ترین سطوح مدیریتی تا پایین‌ترین آن در نظام اسلامی همه به نمایندگی از مردم عهده‌دار مسئولیت هستند.

رستمی با بیان این‌که شهردار با عملکرد خوب خود می‌تواند خاطره‌ای خوب در اذهان مردم به جا بگذارد، تصریح کرد: عملکرد مثبت شهردار مردم را نسبت به نظام اسلامی خوش‌بین می‌کند.

وی هر مسئولیتی را منوط به پیوست فرهنگی دانست و تاکید کرد: شهرداری در ظاهر مسئولیت مدیریت شهری را به عهده دارد اما آثار پیوست‌های فرهنگی با تاثیرگذاری بر شهر ماندگار است.

امام جمعه مریانج با بیان این‌که کارها با تعامل، همکاری و همگرایی بهتر پیش می‌رود، تصریح کرد: شهر مریانج دارای توانمندی، سابقه و ارزش‌های زیادی است که باید برای ارتقای آن تلاش بیشتری شود.

در ادامه این برنامه شهردار سابق مریانج با بیان این‌که سال 88 شهرداری را با 500 میلیون تومان بدهی تحویل گرفته است، گفت: امروز شهرداری مریانج 300 میلیون تومان بودجه مازاد دارد.

سید جلیل موسوی با بیان این‌که بودجه جاری شهرداری مریانج در سال 88 اعتباری بالغ بر 880 میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر بودجه شهرداری مریانج به 2 میلیارد و 300 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرداری مریانج اظهار داشت: برای ساماندهی گلزار شهدای مریانج اعتباری بالغ بر 520 میلیون تومان هزینه شده و بودجه عمرانی شهرداری مریانج 25 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/89019/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول