اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای شورای شهر کاشمر تصویب کردند

ضرب‌الاجل یک‌ ماهه برای ارائه گزارش شهرداری کاشمر از 4 طرح

اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر در ضرب‌الاجلی یک ماهه به شهرداری این شهر فرصت دادند تا گزارشی از وضعیت چهار طرح را به شورا ارائه دهد.

ضرب‌الاجل یک‌ ماهه برای ارائه گزارش شهرداری کاشمر از 4 طرح

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، اعضای شورای شهر کاشمر صبح امروز در دهمین جلسه این شورا با توجه به برخی مشکلات به وجود آمده در سطح شهر با اکثریت آرا شهرداری را مکلف کردند که ظرف مدت یک ماه آخرین وضعیت شهرک نیمه صنعتی، میدان میوه و تره‌بار، ترمینال و بازار روز را برای تعیین تکلیف به شورای شهر اعلام کند.

عضو شورای شهر کاشمر در این جلسه با تاکید بر اینکه مشکلات متعددی در سطح شهر وجود دارد که موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است، گفت: پیشنهاد می‌کنم اعضا در جلسات علنی شورای شهر یک موضوع خاص را در نظر بگیرند و تا رسیدن به نتیجه رضایت‌بخش، از مطرح کردن موضوعات غیرمرتبط در جلسات پرهیز کنند.

احمد غزنوی با بیان اینکه شهرداری در سال‌های گذشته محلی را برای شهرک نیمه صنعتی کاشمر در حاشیه بلوار جانبازان در نظر گرفته و بخشی از زیرساخت‌های آن را فراهم کرده است، اظهار کرد: قرار شد مشاغل مزاحم در سطح شهر کاشمر به این شهرک منتقل شود اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه میدان میوه و تره‌بار کاشمر با بیش از 40 غرفه به دلیل عدم ساماندهی و توجه از درآمد پایینی برخوردار است، یادآور شد: با وجود غرفه‌های فعال، شهرداری برای پرداخت هزینه نظافت این محل با مشکل مواجه است.

عضو دیگر شورای شهر کاشمر نیز با انتقاد از وضعیت سرویس‌های بهداشتی در سطح این شهر گفت: تعطیلی سرویس‌های بهداشتی عمومی در خیابان‌های 17 شهریور و قائم موجب نارضایتی شهروندان شده است و بارها با مراجعه به اعضای شورای شهر از این موضوع ابراز گلایه کردند.

اسماعیل سلطانپور تصریح کرد: شهرداری کاشمر با توجه به موقعیت شهرستان باید تدابیری اتخاذ کند تا در نقاطی که سرویس بهداشتی عمومی وجود ندارد نسبت به احداث آن اقدام کند چرا که از نظر تعداد سرویس‌های بهداشتی عمومی با توجه به جمعیت شهر عقب هستیم.

وی با بیان اینکه دیوار‌نویسی و تبلیغات محیطی برای مشاغل و حرفه‌های مختلف بر در و دیوار سطح شهر علاوه بر زشت کردن محیط شهری موجب گلایه‌مندی شهروندان نیز شده است، خواستار پاکسازی و برخورد قانونی با افراد متخلف در این حوزه شد.

این عضو شورای شهر کاشمر همچنین از نبود رسیدگی فضای سبز نسبت به هرس کردن درختان و جولان سگ‌های ولگرد در سطح شهر انتقاد کرد.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول