اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل تعاون البرز برای عضویت در کانون کارآفرینان فراخوان داد

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز برای عضویت علاقمندان در کانون کارآفرینان این استان فراخوان داد.

اداره کل تعاون البرز برای عضویت در کانون کارآفرینان فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، در این فراخوان از نخبگان و صاحب‌نظران عرصه کارآفرینی و کارآفرینان استان دعوت شده است به منظور کشف و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های نهفته آنان و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های این حوزه با عضویت در این کانون گامی بلند برای اشاعه و اعتلای فرهنگ کارآفرینی و نیل به توسعه پایدار استان بردارند.

در این فراخوان همچنین از متقاضیان واجد شرایط خواسته شده برای عضویت درخواست خود را به صورت مکتوب به واحد کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ارائه دهند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32505277 تماس حاصل کرده و یا به نشانی الکترونیکی daftarekarafarini@gmail.com مراجعه کنند.

بنابر این گزارش، افراد واجد شرایط برای دریافت فرم پذیرش عضویت و اطلاع از دستورالعمل فعالیت کانون کارآفرینان در استان، می‌توانند به سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به آدرس اینترنتی alborz.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول