اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

فعالیت 12 هزار تعاونی در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از فعالیت بیش از 12 هزار تعاونی در مازندران، خبر داد و گفت: توانمندسازی تعاونی‌ها از اهدافی است که در دست اجرا است.

فعالیت 12 هزار تعاونی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی‌کارنامی ظهر امروز در جلسه سهام عدالت در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: تعاونی‌ها در مازندران، ساختمان ملکی ندارند و در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند.

وی ادامه داد: 2 میلیون و 47 هزار مازندرانی، عضو تعاونی‌ها هستند و عملکرد تعاونی‌ها باید محسوس باشد.

بابایی‌کارنامی با اشاره به اینکه در این حوزه با خلا قانونی مواجه هستیم، گفت: فعالیت‌های حوزه تعاون باید شاخص‌های تولید ناخالص را ارتقا بخشد.

وی با بیان اینکه تعاونی‌ها در مازندران از سطح کمی بالایی برخوردار است و از نظر کیفی در سطح پایینی قرار دارند، تصریح کرد: از همه تعاونی‌ها توقع داریم به سمت کیفی شدن حرکت کنند.

بابایی با اشاره به فعالیت بیش از 12 هزار تعاونی در مازندران، یادآور شد: توانمندسازی تعاونی‌ها از اهدافی است که در دست اجرا است و از تعاونی‌ها تقاضا داریم برنامه راهبردی خود را به ما ارائه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه تعاون باید به بخش فعالی تبدیل شود، افزود: سهم اقتصاد تعاونی در افق چشم‌انداز، 25 درصد است و تلاش ما برای دستیابی به این هدف است.

بابایی با اشاره به راه‌اندازی ستاد توانمندسازی تعاونی‌ها در اداره کل تعاون، کار  و رفاه اجتماعی مازندران، خاطرنشان کرد: توانمندسازی بخش تعاون، رونق اقتصادی را به همراه دارد. 

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول