اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان:

اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان اتحادیه برتر شد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان گفت: اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان به عنوان اتحادیه برتر سال‌جاری معرفی شد.

اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان اتحادیه برتر شد

حسین بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بر اساس صورت جلسه کارگروه هماهنگی و اجرایی هفته تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان به عنوان اتحادیه برتر سال‌جاری معرفی شد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با بیان اینکه بر اساس فعالیت‌های این اتحادیه امسال به عنوان اتحادیه برتر شناخته شد، افزود: هیئت مدیره اتحادیه کشاورزی شهرستان زنجان در این زمینه نقش تاثیرگذار دارد.

این مسئول با تقدیر از شرکت‌های تعاونی عضو این اتحادیه خاطرنشان کرد: همکاری هئیت مدیره و اعضای اتحادیه موجب کسب چنین رتبه‌ای شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های این اتحادیه در بخش‌های مختلف تصریح کرد: این اتحادیه خدمات آموزشی، فرهنگی و تبلیغاتی مربوط به امور تعاون به تعاونی‌های عضو و ارتقای سطح علمی، فنی و تخصصی و اطلاعات مورد نیاز اعضای آنها و گسترش تعلیمات تعاونی را از برنامه‌های خود می‌داند.

بابایی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی پیرامون موضوعات مورد نیاز تعاونی‌های عضو و کمک به جمع‌آوری آمار و اطلاعات و گزارش‌های اقتصادی و اجتماعی به آنان و وزارت تعاون از برنامه‌های این اتحادیه محسوب می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به کمک به ساماندهی و حسن اداره امور و هماهنگی، حفاظت و توسعه تعاونی‌های عضو، افزود: کمک به برقراری ارتباط و همکاری متقابل بین تعاونی‌های عضو و بین آنها و مردم و دولت و سایر ارتباطات داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های این اتحادیه است.

وی با اشاره به  ارائه خدمات اداری، مالی، حسابداری، حسابرسی، بازرسی تجاری و اعتباری به تعاونی‌های عضو افزود‌: خدمات فنی، تخصصی، حقوقی، قبول وکالت اعضاء در همه امور مورد نیاز آنها، خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی و سایر تسهیلات مورد نیاز تعاونی‌های عضو از سوی این اتحادیه ارائه می‌شود.

بابایی از ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی و انجام سایر فعالیت‌های اقتصادی به منظور تامین نیازهای اتحادیه خبر داد و افزود: سرمایه‌گذاری در موسسات خدماتی، تولیدی و نهادهای اقتصادی با اولویت تعاونی‌ها و اقدام به خرید سهام کارخانجات و موسسات دولتی و غیر دولتی از دیگر برنامه‌های این اتحادیه است.

این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه و یا مشارکت در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی تصریح کرد: بازاریابی، خرید و فروش، صادرات و واردات و عرضه تولیدات اتحادیه و تعاونی‌های عضو از دیگر اقدامات این اتحادیه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول