اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد

معرفی 6 تعاونی مسکن مهر به مراجع قضایی

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: شش تعاونی مسکن مهر در مازندران با مشکل مواجه هستند که به مراجع قضایی معرفی شدند.

معرفی 6 تعاونی مسکن مهر به مراجع قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عیسی هاشمی صبح امروز در جلسه شورای مسکن در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: برای تهیه زمین پروژه‌های مسکن مهر در مازندران با معارضات زیادی مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم و بضاعت استان را در اختیار مسکن مهر قرار دادیم، گفت: در حال حاضر شرایط مناسبی در مسکن مهر داریم و باید به سمت شرایط آرمانی حرکت کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تا پایان سال باید بخش اعظمی از پروژه‌های مسکن مهر به پایان برسد، تصریح کرد: از این پس پروژه مسکن مهر جدید تعریف نمی‌کنیم تا پروژه‌های در دست ساخت به اتمام برسد.

هاشمی با بیان اینکه تعاونی‌های مسکن‌ساز که در ابتدا برای پروژه‌های مسکن مهر وارد شدند تخصص مسکن در قالب انبوه‌سازی را نداشتند، ادامه داد: این تعاونی‌ها با تلاش خود و با نظارت و کنترل مهندسان شهرسازی اکنون در روند ساخت مطلوب قرار دارند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه از 75 هزار واحد مسکن مهر در مازندران 45 هزار واحد تحویل داده شده است، تصریح کرد: شش تعاونی مسکن مهر در مازندران با مشکل مواجه هستند که به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از اواخر سال 90 تا اوایل سال 91 به دلیل گران شدن نرخ ارز با مشکل افزایش قیمت مصالح ساختمانی مواجه بودیم که ساخت مسکن مهر به این ترتیب توجیه اقتصادی نداشت، افزود: با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی کمک‌هایی به پیمانکاران شد.

هاشمی با اشاره به اینکه رساندن خدمات شهری مانند آب، برق و گاز به پروژه‌های مسکن مهر مشکل اصلی پروژه‌های مسکن مهر است، خاطرنشان کرد: در این زمینه 80 میلیارد ریال از طرف استانداری برای دریافت خدمات شهری به پروژه‌های مسکن مهر اختصاص یافت و طرح تقسیم آن هم انجام شد.

وی با بیان اینکه از عملکرد شرکت آب منطقه‌ای در یکی دو سال اخیر درباره پروژه‌های مسکن مهر راضی نیستیم، اظهار داشت: هر بار وعده می‌دهند مشکل شهرک عباسپور نکا حل می‌شود اما عمل نمی‌کنند، دیگر نمی‌توانیم به مردم پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول