اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید اداره تعاون روستایی فیروزآباد معرفی شد

حبیب‌الله رستمی به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان فیروزآباد معرفی شد.

رئیس جدید اداره تعاون روستایی فیروزآباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، مدیرکل تعاون روستایی استان فارس بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری فیروزآباد که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی استان فارس با 486 شرکت تعاونی اعم از شرکت‌های تعاونی روستایی، تولید، زنان، کشاورزی و اتحادیه‌های شهرستانی و استانی مشغول به فعالیت است.

حسن شیبانی افزود: این سازمان از نظر کیفی دارای جایگاه برتر در کشور بوده و با قدمت 50 سال متعلق به بهره‌برداران و کشاورزان است.

وی ادامه داد: 320 هزار بهره‌بردار در استان فارس عضو شبکه تعاونی‌ها در بخش کشاورزی هستند و این شبکه به صورت مویرگی تا آخرین آبادی و روستا حضور دارد.

شیبانی اضافه کرد: عامل اصلی این شبکه مویرگی در شبکه تعاون روستایی استان فارس که در سه سال اخیر به وجود آمد و کانون توجه قرار گرفت به‌کارگیری نیروی انسانی با انگیزه بود.

وی گفت: با رویکردهایی که در سازمان ایجاد شد شفاف‌سازی به منظور اعتمادسازی بین سهامداران به وجود آمد.

مدیرکل تعاون روستایی استان فارس تصریح کرد: با پیگیری و تلاش‌ها درصد مشارکت در سال 91 مورد ارزیابی قرار گرفت و استان فارس در رتبه نخست کشوری ایستاد.

شیبانی ادامه داد: اصلاح ساختار از طریق برگزاری مجامع و حضور کشاورزان مؤثر و پیشرو از دیگر اقدامات این سازمان خواهد بود که در سال جاری انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان فارس با بیان اینکه تحول ایجاد نمی‌شود مگر آنکه نگرش‌ها تغییر کند، گفت: امروز 60 درصد همکاران ما دانش‌آموختگان رشته‌های کشاورزی هستند.

مدیرکل تعاون روستایی استان فارس خاطرنشان کرد: نقش دولت هدایت، حمایت و نظارت است و باید بدنه را کوچک و تعاونی‌ها را توانمند کنیم.

وی در پایان سخنان خود از علیرضا زرین صدف رئیس پیشین تعاون روستایی شهرستان فیروزآباد تقدیر و حبیب‌الله رستمی را به عنوان سرپرست این اداره معرفی کرد.

انتهای پیام/2448/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول