اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پویایی شرکت‌های تعاونی تولید استان مرکزی

اتحادیه تعاونی‌های تولید و بانک توسعه تعاون تفاهم‌نامه امضا کردند

رئیس سازمان تعاون روستایی استان مرکزی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اتحادیه تعاونی‌های تولید و بانک توسعه تعاون در استان خبر داد.

اتحادیه تعاونی‌های تولید و بانک توسعه تعاون تفاهم‌نامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اصغر رحیمی ظهر امروز در جلسه بررسی راهکارهای اجرای این تفاهم‌نامه اظهار داشت: اجرای این تفاهم‌نامه موجب پویایی هر چه بیشتر شرکت‌های تعاونی تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح برای نخستین بار به صورت پایلوت کشوری در استان به اجرا در می‌آید.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان مرکزی گفت: تعاملات بانکی در پویایی اقتصاد و تولید نقش بسیار موثری دارد و از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

رحیمی تصریح کرد: در چرخه خدمت‌رسانی به مردم و روستاییان باید شرکت‌های تعاونی تولید دارای اعتبار و منابع بانکی مطمئن باشند تا بتوانند منافع اعضای خود را در بازه زمانی کوتاهی رفع کند که بانک تخصصی تعاونی‌ها می‌تواند در این راه کمک شایانی به این شرکت‌ها کند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولید استان مرکزی نیز با اشاره به اهمیت شرکت‌های تعاونی و نقش آنان در تولید محصولات، بر نقش این تعاونی‌ها در تولید مستمر پایدار و اقتصادی محصولات کشاورزی تاکید کرد.

رضا عسگری گفت: امروز وجود منابع اعتباری مناسب و سهل‌الوصول در اختیار تعاونی‌های تولید بسیار مهم بوده و باید زمینه‌های مصرف این اعتبارات در چرخه مناسب تولیدات کشاورزی قرار گیرد.

در این جلسه کارشناسان بانک توسعه تعاون با اشاره به برنامه‌های این بانک در رابطه با ارائه تسهیلات به شرکت‌های تعاونی تولید پرداخته و بر فعال کردن حساب‌های بانکی و نیز هدایت منابع مالی شرکت‌ها به این بانک تاکید کردند.

انتهای پیام/87004/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول