اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون زنجان:

توجه به اهداف سند توسعه بخش تعاون ضروری است

دبیر اتاق تعاون زنجان گفت: توجه به اهداف سند توسعه بخش تعاون ضروری است.

توجه به اهداف سند توسعه بخش تعاون ضروری است

محسن جاویدان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ویژگی‌های اهداف سند توسعه بخش تعاون باید مورد تاکید مسئولان قرار گیرد.

وی به ویژگی‌های این سند اشاره کرد و افزود: سند توسعه بخش تعاون دارای محتوای راهبردی بسیار خوبی است که در صورت اهمیت دادن موجب توسعه این بخش می‌شود.

دبیر اتاق تعاون زنجان به شعار سال‌جاری اشاره کرد و گفت: بخش تعاون می‌تواند در بخش اقتصادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری نقش‌آفرین باشد.

این مسئول با بیان اینکه بخش تعاون ظرفیت‌های بالای در بخش اقتصادی دارد، یادآور شد: با توسعه بخش تعاون می‌توان در جهت توسعه بخش اقتصادی گام‌های مهمی برداشت.

جاویدان ماموریت اقتصادی در کشور را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: بخش تعاون توانایی بالایی برای انجام بخش قابل توجهی از این ماموریت اقتصادی را دارد.

دبیر اتاق تعاون زنجان عملیاتی کردن سند توسعه بخش تعاون را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: با عملیاتی کردن اهداف سند توسعه بخش تعاون می‌توان کمک زیادی برای تحقق اهداف اقتصادی در کشور انجام داد.

وی اجرایی کردن اهداف سند توسعه بخش تعاون را یادآور شد و گفت: باید برای اجرایی کردن بندهای این سند تلاش جدی صورت گیرد.

جاویدان تعامل و همدلی را یکی از مهم‌ترین موضوعات در تحقق اهداف سند توسعه بخش تعاون دانست و تاکید کرد: بدون تعامل و همکاری تحقق این امر بسیار مشکل خواهد بود.

دبیر اتاق تعاون زنجان همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف سند بخش تعاون را یادآور شد و ادامه داد: بدون همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی نمی‌توان اهداف این سند را عملیاتی کرد.

وی مهم‌ترین چالش فعلی بخش تعاون را در همین موضوع عنوان و اضافه کرد: باید با همکاری دستگاه‌های دولتی مرتبط با حوزه کاری تعاون نسبت به توسعه این بخش گام برداشت.

جاویدان با بیان اینکه بخش تعاون نمی‌تواند به تنهایی اهداف سند توسعه تعاون را محقق کند، افزود: در این راستا نیازمند یاری همه مسئولان هستیم.

دبیر اتاق تعاون زنجان به سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: اهداف اقتصادی کشور بر پایه حضور 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور بنیان گذاشته شده است.

این مسئول با بیان اینکه باید نسبت به تحقق 25 درصدی سهم تعاون از اقتصاد کشور و استان تلاش کرد، ابراز داشت: بدون همکاری و تعامل نمی‌توان به این هدف رسید.

جاویدان در پاسخ به وضعیت فعلی بخش تعاون و سهم آن در اقتصاد استان و کشور، ادامه داد: متاسفانه آمار مدون و قابل استنادی در این راستا وجود ندارد.

دبیر اتاق تعاون زنجان توجه مسئولین اجرایی کشور و استان به بخش تعاون را ضروری عنوان کرد و متذکر شد: باید نسبت به توسعه این بخش اهتمام جدی صورت گیرد.

وی ظرفیت‌های استان را برای توسعه بخش تعاون مناسب ارزیابی کرد و اذعان داشت: با همکاری مسئولین اجرایی استان می‌توان از این ظرفیت‌ها بهره لازم را برد.

انتهای پیام/73007/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول