اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ورزش و تربیت‌بدنی

همایش پیاده‌روی خانوادگی در بشرویه برگزار شد

به مناسبت روز ورزش و تربیت‌بدنی همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور بیش از یک‌هزار و 500 نفر در شهرستان بشرویه برگزار شد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در بشرویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بشرویه پیش از ظهر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ترویج و گسترش ورزش‌های همگانی در بین عامه مردم به ویژه در بین اعضای یک خانواده تاثیر بسیار زیادی در ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه دارد.

سید‌مهدی ساداتی‌پور ادامه داد: در این مراسم شرکت‌کنندگان مسیر مجموعه ورزشی تختی تا استادیوم آزادی بشرویه را پیاده‌روی کردند.

وی متذکر شد: این همایش با هدف ایجاد روحیه نشاط در بین خانواده‌ها که هسته‌های اصلی جامعه هستند، برگزار شد و در پایان نیز به 50 نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی به قید قرعه اهدا شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بشرویه حضور سالمندان بالای 80 سال در این مراسم را بسیار در خور توجه دانست و تاکید کرد: فرهنگ‌سازی برای روی‌آوردن افراد جامعه به ورزش‌های همگانی، کمک به سلامت و پویایی بیش از پیش جامعه به وسیله انس با ورزش از جمله مهم‌ترین رویکردهای این هیئت است.

ساداتی یادآور شد: دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلفی نظیر شبکه بهداشت و درمان بشرویه، شورای مدیریت بحران شهرستان و همچنین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در برگزاری این برنامه همکاری داشته‌اند.

وی افزود: هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بشرویه از بدو تاسیس تاکنون اقدامات متعدد و مفیدی را در راستای ترویج هرچه بیشتر ورزش‌های همگانی در بین افراد جامعه هم در مرکز شهرستان و هم در روستاها انجام داده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش پیاده‌روی فرهنگیان و دانش‌آموزان در هفته تربیت‌بدنی خبر داد.

انتهای پیام/69006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول