اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد

ضرورت تلاش برای ایجاد فرصت‌های شغلی در رفسنجان

امام جمعه رفسنجان گفت: برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در شهرستان رفسنجان بیشتر تلاش شود.

ضرورت تلاش برای ایجاد فرصت‌های شغلی در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان با تبریک دهه ولایت ‌به آیه 110 سوره مبارکه ‌کهف اشاره کرد و اظهار داشت: انسان اگر بخواهد به مقام لقاء خداوند برسد، باید عمل صالح انجام دهد و شرکی نسبت به خداوند نداشته باشد.

وی تصریح کرد: به فرموده امام صادق (ع) کسی که برای کار خیر نیت خیر ندارد و تنها می‌خواهد مردم از او تعریف کنند، ثوابی نبرده است.

رمضانی‌پور افزود: در کشور دارای حکومت الهی باید بهترین اعمال صورت گیرد و پاک‌ترین و صادق‌ترین انسان‌ها با انگیزه الهی خدمت کنند.

این مسئول خاطر ‌نشان کرد: کارهایی که انجام می‌شود اثر‌گذار است و اگر کاری خالصانه باشد، آثار و برکات بیشتری در پی دارد.

امام جمعه رفسنجان افزود: اسلام دینی است که خداوند آن را به ما هدیه داد و نباید دانسته و ندانسته به ریشه آن تیشه بزنیم و همواره سعی بر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم، زیرا برای این نظام خون‌های زیادی ریخته شده است.

رمضانی‌پور ادامه داد: جامعه اسلامی ما نباید با گناهی آلوده شود و در این راستا مسئولان ادارات و‌ خانواده‌ها با کارهای فرهنگی و بیان اخلاق واقعی در محل زندگی و اداره از اعمالی که مانع نزول رحمت الهی می‌شود، پیشگیری کنند. ‌

وی اضافه کرد: تنزل در وضع موجود به منظور خیانت تلقی می‌شود و مدیران باید به فکر ارتقای وضعیت در حیطه کاری خود باشند.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: برای ایجاد فرصت‌های شغلی همه باید کمک کنند و این مهم دغدغه همگان باشد و اجازه ندهیم ساخت پروژه‌ها مدت زمان زیادی را از ما بگیرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در سال‌های اخیر پروژه چندان خوبی در شهر رفسنجان نداشتیم و این از خواسته‌های به حق مردم است که برای اشتغال فرزندانشان نگران باشند.

انتهای پیام/80016/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول