اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد فریدونکنار خبر داد

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به سرپرستان خانواده‌ها

مدیر کمیته امداد امام خمینی فریدونکنار با بیان اینکه اعطای وام اشتغال به سرپرست خانواده در دستور کار قرار دارد، گفت: آموزش‌ها در این شهرستان به ‌صورت رایگان است.

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به سرپرستان خانواده‌ها

غلامرضا علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: رویکرد محوری و اصلی کمیته امداد امام خمینی مدد به خوداشتغالی است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه کار امداد مدد به حیات است، مدد به کار است و مدد به زندگی شرافتمندانه است، گفت: در ابتدای تاسیس کمیته امداد، حضرت امام خمینی یک تئوری دادند که باید مددجویان را به سوی توانمندسازی و خوداشتغالی ببریم هر چند در مرحله نخست سعی در رفع شوک روانی و مشکلات موجود در خانواده‌های زیر پوشش هستیم.

مدیر کمیته امداد فریدونکنار بیان داشت: پس از اجرای این مرحله با ارائه خدماتی که بتواند بخشی از نیازها را تأمین کند و باید به دنبال ایجاد اشتغال ثابت و مثمرثمر بود.

وی ادامه داد: برای برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های آموزشی برای خانواده‌ها، هزینه‌ها توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود و برای خانواده‌های زیرپوشش رایگان است.

علیپور تصریح کرد: خانواده‌های زیرپوشش نباید به صورت سکون در همان مرحله از زندگی بمانند بلکه نیاز است به سمت اشتغال و استقلال اقتصادی پیش رفته و زندگی پویا و شرافتمندانه‌ای بیش از پیش برایشان آماده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 65 طرح خوداشتغالی در این شهرستان به بانک معرفی شده، ادامه داد: تاکنون 65 طرح به بانک معرفی شده که 4 میلیارد و 325 میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت کردند و تعداد 75طرح دیگر به بانک‌ها معرفی شدند که بزودی از تسهیلات اشتغال بهره‌مند می‌شوند.

علیپور گفت: این تسهیلات به سرپرست خانواده‌هایی که مستعد به کار و یا دارای شغل هستند تعلق می‌گیرد.

انتهای‌پیام/86022/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول