اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

تکمیل پروژه‌های صنعتی نیمه‌تمام دورود بخشی از مشکل اشتغال را بر طرف می‌کند

استاندار لرستان گفت: با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام صنعتی در شهرستان دورود بخشی از مشکل اشتغال این شهر بر طرف می‌شود.

تکمیل پروژه‌های صنعتی نیمه‌تمام دورود بخشی از مشکل اشتغال را بر طرف می‌کند

هوشنگ بازوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود در خصوص اهداف سفر خود به شهرستان دورود گفت: این سفر یک سفر رسمی نبود و به همین دلیل مدیران‌کل همراه ما نبودند به دلیل پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان دورود دکتر قائدرحمت و دغدغه‌هایی که ایشان برای پروژه‌های نیمه تمام داشتند، به این شهرستان سفر کردیم.

وی افزود: قبل از این سفر در تماس‌های تلفنی چندین بار نگرانی‌های خود را اعلام کرده بودند که به همین منظور تصمیم گرفتیم که جهت پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام به شهرستان دورود سفر کنیم.

استاندار لرستان با اشاره درصد بالای پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان دورود اظهار داشت: پروژه‌های این شهرستان غالباً عمرانی و اشتغال‌زا هستند که اکثر آنها در حالت نیمه‌‌تمام قرار دارند، ظرف 10 روز آینده با برگزاری جلسات کارشناسی برنامه‌ای منظم و کارشناسی شده را برای تکمیل این پروژه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

بازوند تصریح کرد: در زمینه اشتغال برنامه‌های خوبی در شهرستان دورود وجود دارد که البته نیمه تمام هستند که امیدواریم با کمک همه دوستان بتوانیم این پروژه‌ها را در یک مدت زمانی مشخص به بهره‌برداری برسانیم، تا مشکلاتی که در زمینه بیکاری وجود دارد، برطرف شود.

استاندار لرستان با اشاره به پروژه‌هایی که در سفر به شهرستان دورود بازدید کرده است، گفت: بحث بیمارستان 186 تختخوابی، منطقه ویژه اقتصادی، جاده کمربندی شهرستان دورود، کارخانه داروسازی، صنایع قضایی گهر، کارخانه فولاد فراز گهر و همچنین دو استادیوم ورزشی شهرستان دورود همگی از پروژه‌های هستند که امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک همه آنها را به بهره‌برداری برسانیم، البته چند مورد آنها طی یکی دو روز آینده شروع به کار می‌کنند.

بازوند در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در دورود مبنی بر برنامه‌های مطرح شده در این سفر در بحث گردشگری با توجه به پتانسیل این شهرستان گفت: دکتر قائدرحمت به پتانسیل‌های شهرستان دورود در بحث گردشگری قبل از این اشاره کرده‌اند و این موضوع را گذاشته‌ایم، تا در یک سفر رسمی که بتوانیم مطرح کنیم، تا از این پتانسیل خوب این شهرستان بتوان به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول