اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ویژه کمیسیون انرژی مجلس در پارس جنوبی خبر داد

پیگیری اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی

نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: بحث اشتغال نیروهای بومی در فازهای پارس جنوبی را با جدیت پیگیریم و گزارش آن را به مردم اعلام می‌کنیم.

پیگیری اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر دیّر افزود: کمیته پیگیری مصوبه جذب 50 درصدی نیروهای بومی را در مجلس شورای اسلامی تشکیل داده‌ایم.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه نباید دغدغه اشتغال فرزندانشان را داشته باشند.

نماینده ویژه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پارس جنوبی گفت: بحث اشتغال نیروهای بومی در فازهای پارس جنوبی را با جدیت پیگیریم و گزارش آن را به مردم اعلام می‌کنیم.

احمدی با اشاره به روند ساخت بیمارستان دیّر، افزود: اولویت اصلی و مهم ما در حوزه بهداشت و درمان راه‌اندازی بیمارستان دیّر است.

وی اضافه کرد: تا راه‌اندازی بیمارستان دیّر به دنبال بهبود شرایط بیمارستان کنگان هستیم و در چند روز گذشته توانسته‌ایم 10 پزشک متخصص را برای این بیمارستان جذب کنیم.

نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در مورد اورژانس هوایی دیّر با تشکر از پیگیری فرماندار دیّر گفت: مشکل زمین اورژانس هوایی حل شده است و امیدواریم با تدبیر دولت تدبیر و امید مشکلات اداری آن هم برطرف شود.

احمدی با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان دیّر گفت: هیچ ساحلی در کشور به اندازه ساحل ما نیست اما متاسفانه نتوانسته‌ایم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی افزود: توسعه صنایع‌دستی را دنبال می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم از صنایع‌دستی برای شکوفایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان دیّر نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/66005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول