اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کمک به اشتغال مددجویان بهزیستی از دغدغه‌های اصلی ماست

استاندار اردبیل گفت: کمک به اشتغال مددجویان بهزیستی از دغدغه‌های اصلی همه ماست تا بتوانیم یک زندگی کم دغدغه‌ای را برای آنها رقم بزنیم.

کمک به اشتغال مددجویان بهزیستی از دغدغه‌های اصلی ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه بررسی طرح‌های اشتغالزایی نهادهای حمایتی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشتغال و لزوم توجه به بحث‌های مربوط به آن بایستی نسبت به رفع یا کاهش درصد مشکلات اقتصادی جامعه از طریق اشتغالزایی با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افراد جامعه همت کرد.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت رسیدگی به معضلات اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان است تا با تقویت روحیه اعتماد به نفس نسبت به رشد، بالندگی و شکوفایی جامعه از طریق توجه و شناسایی استعدادهای جوانان بود.

نیکزاد خاطر نشان کرد: در بحث طرح‌های اشتغالزایی باید اذعان داشت که نقش بانک‌های عامل در پرداخت به موقع تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی بسیار مهم است چرا که پشتوانه اصلی حمایت فرد بستگی به استفاده از خدمات بانکی دارد.

استاندار اردبیل خواستار پایبندی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به افراد به ویژه مددجویان بهزیستی شد و اضافه کرد: یکی از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر در جامعه کنونی مددجویان و توانخواهان سازمان‌های حمایتی خصوصاً بهزیستی است چرا که این افراد همواره با توجه به شرایط آنان نیاز به حمایت و دستگیری دارند تا استقلال فردی خود را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان نیز در این جلسه بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌های زیرپوشش معضل بیکاری جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان است که در این زمینه باید با ایجاد فرصت‌های اشتغال با بهره‌گیری از الگوهای مهارتی و کارآفرینی‌های نوین بتوان به صورت شایسته و مناسب عمل کرد.

رویا احمدیان یادآور شد: 549 فقره پرونده متقاضیان وام‌های اشتغالزایی به بانک‌های عامل تحویل داده شده که از این تعداد 288 مورد تسهیلات از سوی بانک‌های عامل با همکاری بانک‌ها و با رعایت اصل مشتری‌مداری جامعه هدف بهزیستی امکان‌پذیر است.

وی افزود: 261 مورد تسهیلات نیز در دست اقدام و در مرحله پرداخت است که با توجه به قول مساعد بانک‌ها به زودی تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/62001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول