اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان هندیجان:

شهرداری هندیجان 4 میلیارد تومان بدهی دارد

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان گفت: شهرداری هندیجان 4 میلیارد تومان بدهی دارد.

شهرداری هندیجان 4 میلیارد تومان بدهی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، علی عبادی‌نسب پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با اعضای شورای شهر هندیجان اظهار کرد: شهرداری هندیجان با مشکلات عدیده ای به لحاظ مالی مواجه است.

وی افزود: درآمدهای شهرداری هندیجان به هیچوجه پاسخگوی هزینه‌ها نیست ضمن آنکه اعتبارات لازم نیز برای شهرداری در نظر گرفته نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان ادامه داد: به همین دلیل شهرداری با بدهی بسیار زیاد 4 میلیارد تومانی مواجه شده است.

عبادی‌نسب تصریح‌ کرد: 700 میلیون تومان از این بدهی چهار میلیارد تومانی مربوط به تامین اجتماعی است و مابقی آن نیز مربوط به پیمانکاران و حقوق و مطالبات پرسنل شهرداری است.

وی اضافه‌ کرد: در راستای افزایش درآمدهای شهرداری مصوبه‌ای را فرمانداری هندیجان پیشنهاد داده‌ایم که بر اساس سندیکای لنج‌داران باید برای هر بار رفتن لنج‌های تجاری به دریا مبلغ یک میلیون ریال و برای لنج‌های صیادی مبلغ 500 هزار ریال به حساب شهرداری پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان خاطرنشان‌ کرد: متاسفانه بخش موتوری شهرداری هندیجان نیز با مشکلات مختلفی مواجه و تقریباً به طور کامل از کار افتاده بود.

عبادی‌نسب افزود: بر این اساس و با تلاش‌های انجام شده 40 درصد از سامانه موتوری شهرداری هندیجان تعمیر و در حال خدمات‌رسان به شهرداری است. در مجموع شورا و شهرداری هندیجان با تمام توان در حال تلاش برای رفع مشکلات و ارائه خدمات شهری مناسب به شهروندان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان خاطرنشان‌ کرد: با این وجود مسائل مالی مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است اما شهرداری و شورا در حد بضاعت موجود تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/78002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول