اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر یاسوج بیان کرد

یاسوج منتظر حمایت استاندار بومی / طلب 40 میلیاردی شهرداری یاسوج از ادارات

رئیس شورای شهر یاسوج با اشاره به طلب 40 میلیاردی شهرداری از ادارات یاسوج گفت: انتظار داریم استاندار بومی که خود همه مشکلات را می‌داند و فرزند این دیار است نگاهی بهتر از گذشته به پایتخت طبیعت ایران داشته باشد.

یاسوج منتظر حمایت استاندار بومی / طلب 40 میلیاردی شهرداری یاسوج از ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شیروان وظیفه‌شناس عصر امروز در دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی اظهار کرد: برای رفع بسیاری از مشکلات شهر یاسوج و باز شدن گره‌هایی که وجود دارد چشم به راه حمایت‌های معنوی نماینده ولی‌فقیه در استان هستیم.

رئیس شورای چهارم شهر یاسوج ادامه داد: پدران و نیاکان ما هرگاه مشکلی داشته‌اند با مراجعه به این خاندان درصدد رفع آن‌ها برآمده‌اند و امروز مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج چشم انتظار حمایت‌های شما هستند.

وظیفه‌شناس در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: اکنون حدود 40 میلیارد تومان از ادارات در استان طلبکاری داریم که طلب برخی ادارات به 10 میلیارد تومان هم می‌رسد و این‌گونه که پیداست عزمی برای پرداخت آن‌ها ندارند.

وی افزود: برای رعایت حال دستگاه‌ها و به دلیل این که می‌دانیم با مشکلات اعتباری دست و پنجه نرم می‌کنند اقدامی انجام نداده‌ایم در حالی که حکم آن‌ها نیز صادر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با ذکر این موضوع که در دوره استانداری نیکزاد کمک‌های خوبی به شهرداری‌ها شد، تصریح کرد: امیدواریم استاندار بومی که خود همه مشکلات را می‌داند و فرزند این دیار است نگاهی بهتر از گذشته به پایتخت طبیعت ایران داشته باشد.

وظیفه‌شناس خبرنگاران را آینه تمام نمای جامعه دانست و با انتقاد از برخی حاشیه‌سازی‌ها و سانسورها در رسانه‌ها تصریح کرد: اگر خبرنگاران نسبت به کارها و اقدامات شفاف‌سازی دقیقی داشته باشند در آینده بسیاری از مشکلات کنونی در حوزه شهری را نخواهیم داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج، شورای فعلی را وارث بسیاری از مشکلات به خصوص بدهکاری‌های سنگین گذشته دانست و گفت: هر 11 عضو شورای اسلامی شهر یاسوج رأی مثبت به شهردار جدید دادند که این به معنی رأی مثبت همه مردم شهر یاسوج به جاوید است و به همین دلیل مسئولان استانی لازم است برای احترام به رأی مردم، شهرداری را برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان یاری کنند.

انتهای پیام/2571/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول