اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دیر مطرح کرد

ارتقای درجه شهرداری دیر/ بودجه ناکافی برای آسفالت کوچه‌ها

شهردار دیّر گفت: درجه شهرداری دیّر بعد از هفت سال هنوز تغییری نکرده است و ما به دنبال این هستیم درجه شهرداری از 6 به 8 ارتقاء یابد تا بودجه بیشتری به شهرداری تزریق شود.

ارتقای درجه شهرداری دیر/ بودجه ناکافی برای آسفالت کوچه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، علی منصوری پیش از ظهر امروز در نشست با نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه افزود: دوران آزمایش و خطا گذشته است و به دنبال تصمیم‌های شتابزده در شهرداری دیّر نیستیم.

منصوری تاکید کرد: مدیر بیان مشکلات نیستیم و می‌خواهیم مدیر حل مشکلات باشیم.

شهردار دیّر با انتقاد از وضعیت مبلمان شهری دیّر، گفت: درجه شهرداری دیّر بعد از هفت سال هنوز تغییری نکرده است و ما به دنبال این هستیم درجه شهرداری از 6 به 8 ارتقاء یابد تا  بودجه بیشتری به شهرداری تزریق شود.

منصوری با اشاره به بودجه امسال شهرداری دیّر و مشکلات مالی این شهرداری، افزود: برای آسفالت کوچه‌ها 200 میلیون تومان بودجه اختصاص یافته که در مقابل حجم فراوان  کوچه‌های خاکی این شهر بودجه اندکی است.

وی اضافه کرد: کارخانه بازیافت شهری برای شهر دیّر یکی از برنامه‌های شهرداری در سال جاری است که امیدواریم به همکاری مسئولان آن را محقق کنیم.

شهردار دیّر با اشاره به ساخت جاده وفاق در مسیر ساحلی دیّر به کنگان گفت: جاده وفاق می‌تواند بندر دیّر را از بن بست کنونی خارج کند و توسعه گردشگری این بندر را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: جذب سرمایه‌گذاری در شهر و مشارکت دادن بخش خصوصی در عمران و توسعه شهر از راه‌های درآمدزایی برای شهرداری دیّر است.

شهردار دیّر گفت: تبدیل گمرک قدیم بندر دیّر به موزه مردم شناسی با همکاری فرمانداری، گمرک و میراث فرهنگی را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/66005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول