اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملک‌حسینی مطرح کرد

ذهنیت شرکت سهامی آفتی برای کار شوراها و شهرداری‌ها

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شوراها و شهرداری‌ها مواظب باشند که برخی اقدامات آنها موجب ایجاد ذهنیتی در جامعه می‌شود که عملکرد آنها را با شرکت سهامی یکی تلقی می‌کنند.

ذهنیت شرکت سهامی آفتی برای کار شوراها و شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای یاسوج اظهار کرد: کار شوراها و شهرداری‌ها چون در معرض دید مستقیم مردم قرار دارد بسیار حساس است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بنابراین نباید به گونه‌ای عمل شود که مردم در ذهن خود تصور کنند این دو نهاد به شرکتی سهامی تبدیل شده است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: شما باید با عملکرد خود این ذهنیت را که هر آن ممکن است در جامعه شکل گیرد برطرف سازید و این کار تنها در سایه فرهنگ‌سازی آن هم با کمک رسانه‌ها و سایر ابزار فرهنگی ممکن است.

آیت‌الله ملک‌حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این‌که همه می‌دانیم در شرایط سخت اعتباری قرار دارید، افزود: کسی که رأی مردم را می‌گیرد و بر مصادر تکیه می‌زند باید قدرت و جرأت ریسک‌پذیری در کارها از جمله در سرمایه‌گذاری را داشته باشد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه با نام بردن از دو دسته مدیرانی که نه خود جرأت ریسک‌پذیری برای سرمایه‌گذاری را داشته و نه اجازه می‌دهند دیگران چنین ریسکی کنند، خاطرنشان کرد: تا هنگامی که این تفکر وجود داشته باشد نباید انتظار کارهای بزرگ را داشته باشیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه عمران و آبادانی و با طراوت کردن شهر یاسوج را کاری آسان دانست و گفت: خداوند همه چیز را در این شهر برای آبادانی فرستاده و تنها ما باید با کارهای ظریف و همراه با سلیقه نسبت به زیبایی و طراوت هر چه بیشتر و استفاده از این مواهب از خود همت به خرج دهیم.

وی با انتقاد از ساخت و سازهای غیر اصولی در این شهر یادآور شد: وقتی در شهر پرسه‌ای بزنید متوجه می‌شوید که این ساختمان‌‌سازی‌های غیر اصولی تا چه اندازه به چهره شهر لطمه وارد کرده و اطراف شهر هم‌چون مادوان و جاهای دیگر وضعیت به گونه‌ای دیگر است.

انتهای پیام/2571/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول