اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در خانه حریف به تساوی رسید

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در دومین بازی خود در لیگ دسته دوم کشور باز هم در خانه حریف به تساوی رسید.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در خانه حریف به تساوی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بازی‌های فوتبالی که طی هفته جاری تیم‌های باشگاهی استان اردبیل در لیگ دسته دو و سه انجام دادند، برابر حریفان خود به نتیجه بهتر از تساوی دست نیافته و برابر رقبای خود متوقف شدند.

از هفته دوم مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور تیم شهرداری اردبیل با گل دقیقه 83 کوه‌افکن از حریف خود لنگرود در این شهر جلو افتاد، اما با دریافت گل در دقیقه 94 بازی به مساوی کشیده شد و برای دومین هفته متوالی شهرداری اردبیل در دقایق پایانی طعم شیرین پیروزی را با مساوی عوض کرد.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل که در دو هفته اول لیگ دسته دوم کشور خارج از خانه بازی کرده، در هفته سوم و در اولین دیدار خانگی خود مقابل تیم صنعت نفت نوین آبادان در ورزشگاه تختی در هفته آینده به میدان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما تساوی تیم‌های اردبیلی به این بازی ختم نشد و تیم عمران‌کارا در مقابل حریف خود به تساوی دست یافت.

این تیم در ورزشگاه رفاه کارگران اردبیل در پایان 90 دقیقه وقت قانونی و چند دقیقه وقت اضافی برابر میهمان خود تیم بافت شفت فومن به تساوی بدون گل دست یافت و چهارمین طعم تساوی را چشید.

تیم عمران‌کارا با این تساوی و با کسب هفت امتیاز در رده هفتم گروه دوم لیگ دسته سه کشور قرار گرفت.

اما سومین نماینده فوتبال اردبیل در لیگ کشور ذرت‌کاران از پارس‌آباد بود که در لیگ دسته سه با نتیجه سه بر یک به حریف خود باخت و در این حال چهارمین باخت در رقابت‌های این فصل را تجربه کرد.

این تیم با شکستی که از حریف خود پذیرفت در پایان جدول گروه خود قرار گرفت.

به این ترتیب در پایان این هفته دو تیم اردبیلی در لیگ‌های کشور به تساوی دست یافته و تیم ذرت‌کاران نیز شکست دیگری را در کارنامه خود تجربه کرد.

انتهای پیام/62003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول