اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال منوجان:

هدف اصلی ما موفقیت تیم فوتبال شهرداری منوجان است

رئیس هیئت فوتبال شهرستان منوجان گفت: هدف اصلی رسیدن به مقام قهرمانی تیم شهرداری منوجان در لیگ استان و راه‌یابی به مسابقات کشوری است.

هدف اصلی ما موفقیت تیم فوتبال شهرداری منوجان است

حسین اوژند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر شهرستان منوجان با حضور 10 تیم با نام مینوجهان از تاریخ چهارم مهرماه آغاز شده است.

وی افزود: با فعال شدن کمیته‌های هیئت و برگزاری کلاس مربیگری در منوجان این مسابقات از کیفیت بالایی از لحاظ برگزاری و فنی برخوردار هستند.

اوژند با بیان اینکه لیگ برتر فوتبال منوجان در زمین‌های مناطق «چمن‌قلعه» و «ماهکنگان» برگزار می‌شود، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با پیشکسوتان فوتبال این شهرستان، شورای شهر منوجان و مدیر‌عامل باشگاه شهرداری هدف اصلی رسیدن به مقام قهرمانی تیم شهرداری منوجان در لیگ استان و راه‌یابی به مسابقات کشوری است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان منوجان خاطرنشان کرد: تمام مسابقات و برنامه‌های انجام شده، طبق برنامه تقویم که با اعضای هیئت و پیشکسوتان در سال قبل تنظیم شده است، انجام شده است.

انتهای پیام/80006/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول