اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری مشهد:

امور شهرداری در دوره سرپرستی کاملاً جدی پیگیری شد

سرپرست شهرداری مشهد حجم کار طی دو ماه تصدی این سمت را بالا دانست و گفت: شهادت می‌دهم کار در این دو ماه بسیار جدی بود

امور شهرداری در دوره سرپرستی کاملاً جدی پیگیری شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالفضل انتظاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید مشهد که در ساختمان صبای صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه استانداری خراسان رضوی روز تولد امام هشتم را تعطیل نکرد، شرایط خاصی برای شهرداری به ‌وجود آمد.

انتظاری حجم کار در دو ماه اخیر را با توجه به ولادت امام هشتم بسیار بالا دانست و تصریح کرد: در این دو ماه ما سه هدف انسجام و پویایی شهرداری، فضای آرام برای شورای شهر برای انتخاب شهردار و ادامه خدمت‌رسانی را داشتیم.

وی درباره اقدامات اجرایی در این دو ماه گفت: پیگیر پروژه‌های عمرانی شهر بودیم و حتی برخی شتاب هم پیدا کرد و مراجعاتی نیز به شهرداری‌ها داشتیم و نظارت ویژه‌ای نیز به بخش خدمات عمومی صورت گرفت.

وی افزود: در این دو ماه برخی دوستان قدیمی پیگیر فعالیت‌ها بودند و کمک زیادی به ما کرده و معتقد بودند نباید برای شخص کار کنیم بلکه باید برای مردم و امام هشتم کار کنیم.

انتظاری بیان داشت: شهردار منتخب جدید نیز تاکید داشت که کارها باید به صورت جدی و محکم ادامه یابد و من هم شهادت می‌دهم کار در این دو ماه بسیار جدی بود.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول