اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج خبر داد

ایجاد پارک بزرگ در سایت شمالی رودخانه بشار/ املاک شهرداری شناسنامه‌دار می‌شوند

شهردار یاسوج از ایجاد پارک بزرگ در سایت شمالی رودخانه بشار خبر داد.

ایجاد پارک بزرگ در سایت شمالی رودخانه بشار/ املاک شهرداری شناسنامه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی جاوید عصر امروز در دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد که به همراه اعضای شورای این شهر صورت گرفت، ابراز کرد: انتظار ما این است بسیاری از مشکلات در شهرداری و رفع آن‌ها و معارضاتی که با دستگاه‌های دیگر به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان داریم با پا درمیانی آیت‌الله ملک‌حسینی برطرف شوند.

شهردار جدید شهر یاسوج ادامه داد: برای نمونه اکنون مبلغ 40 میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی در استان مطالبات مستند داریم که تنها به دلیل تفاهم و درک مشکلات آن‌ها اقدام قانونی برای اخذ آن‌ها انجام نداده‌ایم.

وی یکی دیگر از مشکلات بزرگ در شهرداری یاسوج را تعداد بیش از حد مجاز کارکنان دانست و افزود: چارت مصوب ما برای خدمت در شهرداری 80 نفر است که اکنون تعداد 490 نفر در حال انجام وظیفه هستند و این کار ما را برای پرداخت‌ها و دیگر امور مشکل کرده ولی به هیچ وجه قصد بیکار کردن در شهرداری یاسوج را نداریم اما برای این‌که مشکلات را کم کنیم یک ساماندهی در میان نیروها انجام می‌شود.

جاوید به برنامه‌های خود در شهرداری حول محور علم و تحقیق و پژوهش اشاره کرد و گفت: نمی‌توان با خواب و رؤیا برای شهر یاسوج برنامه‌ریزی درازمدت کرد بلکه باید با یک بیس علمی اقدامات مورد نظر خود را انجام دهیم و بیشتر مشکلات امروزی در شهر یاسوج به دلیل همین نوع نگاه است.

شهردار یاسوج از بازدید چند روز اخیر خود و استاندار از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری و بازدید از سایت شمالی رود بشار گفت و افزود: به زودی عملیات اجرایی ایجاد پارک بزرگ و عظیمی در این قسمت از رودخانه بشار را خواهیم داشت هر چند که اعتباراتی برای این کار نداریم اما با همین منابع داخلی و با استفاده از ماشین‌آلاتی که در اختیار شهرداری است، کار را انجام خواهیم داد.

جاوید به اقداماتی که در این خصوص انجام می‌شود، اشاره کرد و گفت: مدیر پروژه مشخص شده و در فاز نخست آن درختکاری در اسفند ماه آغاز می‌شود که مطابق با برنامه زمان‌بندی کارهای دیگر را انجام می‌دهیم.

وی یکی دیگر از اقداماتی که به زودی انجام می‌شود را تعریض خیابان جمهوری ذکر کرد و گفت: در آذر ماه امسال فاز اول کار از اول تقاطع چمران آغاز می‌شود.

شهردار یاسوج یکی دیگر از اقدامات فوری و عاجل شهرداری را شناسنامه‌دار کردن املاک معرفی کرد و افزود: تاکنون 70 قطعه از املاک شهرداری را با نقشه‌برداری دارای شناسنامه کرده‌ایم.

انتهای پیام/2571/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول