اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

دشمن امروز پشتوانه مردمی نظام را نشانه رفته است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز پشتوانه مردمی نظام را نشانه گرفتند و با ایجاد فتنه سعی می‌کنند، اختلاف‌افکنی کنند.

دشمن امروز پشتوانه مردمی نظام را نشانه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، غلامعلی رضایی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای دادگستری و دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: بار دیگر برخورد شدید با کسانی که مخل نظم و انضباط اجتماعی هستند و موجب سلب آرامش و امنیت مردم می‌شوند، تاکید داریم.

وی تصریح کرد: نظم و امنیت حاکم در جمهوری اسلامی ایران به آسانی به دست نیامده و بسیاری از فرزندان پاک این مرز و بوم برای به دست آوردن آن جانفشانی کرده‌اند و ما نباید اجازه بدهیم عده‌ای معدود این امنیت را مخدوش کنند.

رضایی اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و پیروی از رهنمودهای ایشان را مسیری روشن برای مقابله با تمام تهدیدها و غلبه بر تمام مشکلات دانست و خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم از تمام گزندهای داخلی و خارجی در امان بمانیم و بصیرت کافی در امور داشته باشیم، فرمایشات مقام معظم رهبری بهترین معیار و چراغ راه است.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه امروز دشمنان پشتوانه مردمی نظام را نشانه رفته و با فتنه سعی در ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف مردم را دارند، اضافه کرد: مسئولان فرهنگی و اجتماعی با آگاهی از این موضوع باید جنبه‌های مختلف این فتنه را تجزیه و تحلیل کرده و زوایای تفرقه‌انگیزی آن را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی خطاب به دستگاه‌ها و ارگان‌های اجرایی و فرهنگی، لزوم هماهنگی بیشتر در مسائل را یادآور شد و بیان کرد: قطعاً همنوایی و هماهنگی بیشتر فاصله‌ها را در رسیدن به جامعه مطلوب و ایده‌آل کمتر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بلال مظفری رئیس سابق دادگستری شهرستان بیله‌سوار نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد دادگستری شهرستان بیله‌سوار، کاهش چشمگیر وقت رسیدگی را یکی از موفقیت‌های این دادگستری جهت ارائه خدمات بهتر به مردم ذکر کرد.

در این مراسم رئیس کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از خدمات رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان بیله‌سوار، غلامرضا مختاری سرای و حجت‌الاسلام حاتمی را به ترتیب به عنوان رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان بیله‌سوار معرفی کرد.

انتهای پیام/62001/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول