اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

استقبال مردم خراسان شمالی از رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

جانشین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: حضور تاریخی مردم خراسان شمالی در آیین استقبال از رهبر انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

استقبال مردم خراسان شمالی از رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام محمد بهشتی‌پور به مناسبت سالروز سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی در جمع نمازگزاران گفت: این سفر برکات مادی و معنوی فراوانی را برای این استان داشته و کام مردم را شیرین کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبری عنایت خاصی را به مردم خراسان شمالی دارند، افزود: حضور مردم در استقبال از معظم‌له باعث ناامیدی و یاس دشمنان نظام اسلامی شد.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور استقبال تاریخی مردم این استان از رهبری را نشان از اعتقاد آنان به ولایت فقیه و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

وی تصویب 200 مصوبه در قالب یک هزار و 600 پروژه را از نتایج سفر رهبری به خراسان شمالی برشمرد و گفت: باید تمامی این پروژه‌ها تحقق و نتایج آن به مردم اطلاع رسانی شود.

جانشین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی را مهم برشمرد و افزود: این نیرو همواره آمادگی برقراری نظم و امنیت در جامعه را برای رضایتمندی مردم دارد.

وی اوج اقدامات پلیس را در فتنه 88 عنوان کرد و گفت: این اقدامات باعث خاموش شدن فتنه و فتنه‌گران شد.

انتهای پیام/63002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول