اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سقز:

نیروهای مسلح با چشمانی باز مراقب اوضاع هستند / دشمنان طمع نکنند

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سقز گفت: نیروهای مسلح ما با چشمانی باز و با آگاهی و بصیرت راه خود را انتخاب کرده‌اند و از راه خود هرگز باز نخواهند گشت.

نیروهای مسلح با چشمانی باز مراقب اوضاع هستند / دشمنان طمع نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام محمدرسول عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید منصور مخدومی در قروه اظهار کرد: شهادت نهایت آرزوی دلاورمردان سپاهی و همه نیروهای مسلح ماست.

وی افزود: دشمن فکر نکند با به شهادت رساندن برادران ما، به هدف خود رسیده است، بلکه شهادت برای ما سعادت است و دشمن با این اعمال تنها بر شقاوت‌های خود می‌افزاید.

عباسی با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند، ما هرگز خون شهدای خود را فراموش نخواهیم کرد، اظهار داشت: هر پرچمی که از دست شهیدی به زمین می‌افتد، دیگری آن را برافراشته تا نعمت ولایت و نظام جمهوری برای همیشه حفظ شود.

وی شهادت را بالاترین درجه افتخار برای مسلمانان برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما با چشمانی باز و با آگاهی و بصیرت راه خود را انتخاب کرده‌اند و از راه خود هرگز باز نخواهند گشت.

وی تاکید کرد: تعهد می‌دهیم انتقام شهدای خود را از جیره‌خواران آمریکایی و اسراییلی بگیریم.

به گفته عباسی، تمامی این دسیسه‌ها برای ناامن جلوه دادن منطقه و ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی انجام می‌گیرد و سرکردگی تمامی این جنایت‌ها را آمریکایی بر عهده دارد که دم از دوستی و دفاع از حقوق بشر می‌زند.

وی افزود: همه مسلمانان در زیر پرچم توحید، اتحاد و همبستگی خود را حفظ خواهند کرد تا دشمن، زبون‌تر از همیشه شود.

وی خاطرنشان کرد: شهدای اخیر ما هم از اهل تشیع بودند و هم از اهل تسنن، این به معنی برادری و همدلی در یک جبهه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سقز، گفت: دشمنانی که در قالب گروهک‌های معاند، با آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی همکاری می‌کنند به هیچ تعهد انسانی پایبند نیستند.

شهید منصور مخدومی از پاسداران سپاه بانه، در اول مهر ماه سال 1356 در روستای قوجاق از توابع شهرستان قروه دیده به جهان گشوده بود که پس از 8 سال خدمت صادقانه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز پنجشنبه هفته گذشته در منطقه ساوان بانه در درگیری با گروهک‌های معاند و ضدانقلاب به همراه چهار تن از همرزمانش به دیدار یار شتافت.

از این شهید گرانقدر یک پسر 6 ساله و یک دختر 9 ماهه به یادگار مانده است.

انتهای پیام/79009/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول