اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

ولایت‎مداری و بیداری تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی می‏کند

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تقویت و تعمیق باورهای دینی باعث ‌هویت دینی و ملی می‎شود و ولایت‎مداری و بیداری تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی می‏کند.

ولایت‎مداری و بیداری تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‎الاسلام ولی‎الله مصائبی در جمع دبیران دبیرستان صدرای شاهرود، تقویت باورهای دینی را زمینه‎ساز ایجاد بصیرت در دانش‎آموزان دانست و افزود: دانش‌آموزان آینده‌سازان سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نیست، اظهار داشت: مردم و به خصوص نسل نوجوان و جوان باید با کسب بینش و آگاهی‌های لازم هوشیار باشند و این توطئه‌ها را شناسایی و خنثی کنند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به جنگ نرم دشمنان نظام و انقلاب و استفاده از ابزارهای تبلیغی برای مخدوش کردن ذهن جوانان و نوجوانان، تربیت فرهنگی دینی دانش‌آموزان یک ضرورت است.

مصائبی با تأکید بر ضرورت آشنایی بیشتر جوانان با مبانی دین، افزود: در این صورت قلعه‌های پیشرفت و ترقی توسط جوانان یکی پس از دیگری فتح می‌شود و ما این‎ها را مدیون تلاش‎های دبیران زحمت‎کش هستیم.

وی ادامه داد: مقصود از تربیت دینی دانش‌آموزان این است که باید مبانی اسلام و قرآن و دیدگاه‌های حضرت امام (ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و ارزش‌های کلان انقلاب از دوران مدرسه به آن‎ها آموزش داده شود که این هیچ منافاتی با درس خواندن آن‎ها ندارد زیرا تربیت دینی انقلابی و سیاسی آنان از جمله اهداف تربیت به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نسل جوان است، تصریح کرد: ولایت‎مداری، بیداری و هوشیاری، علم‌اندوزی، کسب معارف دینی و اخلاقی و بینش و بصیرت می‌تواند این توطئه فرهنگی خطرناک کفر جهانی را نقش بر آب کند.

مصائبی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است تقویت و تعمیق باورهای دینی است که باعث می‌شود هویت دینی و ملی ارتقا پیدا کرده زمینه‎ساز بصیرت دینی و سیاسی در دانش‌آموزان شود و آنان به مسلمان و ایرانی بودن خود افتخار کنند و هر چه این افتخار بیشتر باشد، تهدیدها ناپایدارتر خواهند بود.

مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‎کنند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول