اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

دشمن درصدد ضربه زدن به خیمه ولایت است / افرادی مدعی آب شدن یخ بین ایران و آمریکا هستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به خیمه ولایت است، گفت: برخی به دنبال این هستند که شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در کشور گفته نشود و مدعی آب شدن یخ بین ایران و آمریکا هستند.

دشمن درصدد ضربه زدن به خیمه ولایت است / افرادی مدعی آب شدن یخ بین ایران و آمریکا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام احمد سالک شامگاه یک‌شنبه در مراسم یادواره شهدای روحانی و طلبه خمینی‌شهر اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جزو اعتقادات اصلی مردم ما است و این شعار جزو تولا و تبرای ما محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل هدف و جهت‌دار بوده و یک نقشه راه برای مردم برای بیزاری ملت و ملت‌های اسلامی در مقابل سلطه جهانی امریکا و  رژیم اسرائیل است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لبخند آمریکایی‌ها همچون مشت فولادی بوده که روی آن را مخمل پوشانده است، تصریح کرد: مسئولان دولت نباید گول مخمل آمریکایی‌ها را بخورند و افرادی که به این موضوع توجه نکنند، به طور قطع ضربه سختی از این بی‌توجهی به آنها وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه پشت پرده لبخند دشمن، طوفانی سنگین بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است و در مذاکرات اخیر ایران با آمریکا پس از یک لبخند کوچک طوفان علیه نظام ما آغاز شد، ادامه داد: در سینه‌های یاران امام (ره) و انقلاب پرونده‌های بسیاری از توطئه‌ها و خیانت‌های دشمنان وجود دارد که بخشی از این پرونده‌ها باید برای نسل سوم انقلاب بازگویی شود.

سالک با اشاره به اینکه رییس جمهور آمریکا و رییس جعلی رژیم غاصب اسرائیل پس از لبخند خود اعلام کردند که هنوز گزینه نظامی علیه ایران وجود دارد و  لبخند آمریکایی‌ها مقدمه یک طوفان علیه جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: ملت ایران باید آگاه باشد که ولایت فقیه برای ما یک نعمت و ستون هدایت بوده و دشمن به دنبال ضربه زدن به خیمه ولایت در کشور است و با تمام قدرت قصد شکستن این ستون را دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال 88 اهانت به مقدسات و توهین به عاشورا و روحانیت سبب بی‌احترامی به اعتقادات مردم انقلابی شد، افزود: مردم ولایت‌پذیر با ورود به میدان و با هدایت رهبر معظم انقلاب سبب شدند تا  کشور ما امروز به عاقبت مصر و سوریه دچار نشود و اگر هدایت رهبر معظم انقلاب نبود، امروز کشور ایران دچار جنگ داخلی شده بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در فتنه‌های سال 88 و 78 و جنگ تحمیلی دشمن هم همین اهداف را دنبال می‌کرد گفت: امروز آمریکا و غرب با یک واقعیت مواجه هستند و باید اسلحه خود را کنار بگذارند.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول