اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی سازمان استاندارد:

تحریم‌های فلج‌کننده اقتصادی دشمنان جواب نداد

مدیرکل هماهنگی استان‌ها و مشاور عالی سازمان استاندارد گفت: تحریم‌های فلج‌کننده اقتصادی بر روی ایران توسط دشمنان جواب نداد.

تحریم‌های فلج‌کننده اقتصادی دشمنان جواب نداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا مرقدی‌مقدم عصر امروز در همایش روز استاندارد در بوشهر با بیان اینکه مردم ما حماسه سیاسی را در آغاز سال رقم زدند، گفت: آثار روبراه شدن اقتصاد کشور در آغاز روند برنامه‎ریزی دولت جدید نمود پیدا کرده و مردم با حضور خود مطالبات دشمنان را به هم ریختند.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات کشور ما به واسطه تحریم‌ها نیست، ادامه داد: به خاطر عدم برنامه‎ریزی و توانمندی بعضی از مسئولان کشوری مشکلات ما زیاد شده و همه را نباید به پای تحریم‌ها نوشت.

مشاور عالی سازمان عالی استاندارد با بیان اینکه به واسطه حضور مردم دشمنان ما بیشتر مشتاق به مذاکره هستند، افزود: دشمنان فهمیده‌اند که با تحریم‌های اقتصادی نمی‌توانند ما را فلج کرده و از صحنه گیتی محو کنند.

مرقدی‌مقدم اذعان داشت: دشمنان می‌خواهند بگویند که ما ایران را به پای میز مذاکره کشانده‌ایم.

وی در پایان بیان داشت: اگر حضور در بازارهای جهانی و رعایت استانداردها را می‌خواهیم داشته باشیم باید برای توسعه و تولید بیشتر در بازارها استاندارد لازم را داشته باشیم تا بتوانیم خود را نشان دهیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول