اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رفسنجان:

خانواده‌ها تهدیدات جنگ نرم را جدی بگیرند

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: خانواده‌ها جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند و مراقب فرزندانشان باشند.

خانواده‌ها تهدیدات جنگ نرم را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد مهدوی‌نیا ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه هفته نیروی انتظامی را بهانه‌ای برای ارتباط بیشتر با مردم دانست و اظهار داشت: این هفته برای بازگویی و عرضه توانمندی‌های نیروی انتظامی به مردم نیست، زیرا همیشه نیروی انتظامی بدون تعطیلی برای ایجاد فضای امن و مطلوب برای مردم تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: پلیس همواره برای تامین امنیت بیشتر و مطلوب‌تر گام بر می‌دارد و در مقایسه با شهرهای دیگر این امنیت در رفسنجان بیشتر به چشم می‌خورد. در گذشته سربازان حافظان حاکمان بودند و در برخی مواقع با مردم در می‌افتادند، اما امروز پلیس وجودش برای مردم است.نیروی پلیس برای اجرای عدالت و قانون و برخورد با مجرمان پا را فراتر از قانون نمی‌گذارد.

وی خاطر نشان کرد: روزگاری دغدغه ما ورود مواد مخدر از افغانستان بود که امروز علم و فناوری در زمینه‌های مختلف پیشرفت کرده و پیچیده شده است به ‌طوری‌که برخی تحصیل‌کرده‌های ما روی به ساخت مواد مخدر صنعتی آورده و علم خود را در این راه صرف کردند و در کشور خودمان به کمک تولید کنندگان مواد مخدر صنعتی  آمدند که جای تأسف دارد.

فرمانده انتظامی رفسنجان اذعان داشت: اگر سارقی خودرو یا مالی به سرقت ببرد، اراذل و اوباشی وجود داشته باشد، سرانجام و در کوتاه‌ترین زمان به چنگال قانون می‌افتد، اما در بحث فضای مجازی خانواده‌ها باید دقت داشته باشند که دشمن می‌خواهد از طریق جنگ‌نرم با استفاده از اینترنت و ماهواره روح و جسم فرزندان را به سرقت ببرد.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت فضای مجازی و اعتماد و رضایت مردم در این مورد پلیس فتا را افتتاح کرده و رفسنجان بعد از مرکز استان نخستین شهرستان است که پلیس فتا دارد.

مهدوی اظهار داشت: ماهواره‌ها مهمترین ریشه در فساد اخلاقی و بی‌بند و باری‌های افراد خانواده دارند که روابط نامشروع زن و مرد و بسیاری از فسادهای اخلاقی دیگر را در پی دارد و این خانواده‌ها هستند که نباید در منزل ماهواره داشته باشند و زمینه فساد را فراهم کنند.

فرمانده انتظامی رفسنجان بر همکاری مردم با نیروی انتظامی تاکید و خاطر نشان کرد: کارهای فرهنگی ،دلسوزی و حضور مردم در کنار نیروی انتظامی موجب موفقیت بیشتر پلیس می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: با وجود افزایش هفت درصدی مسافرت‌ها نسبت به سال قبیل کاهش تصادفات داشتیم و در بحث کشفیات مواد مخدر با وجود سختگیری در مرزها 20 درصد کشفیات افزایش داشته است.

مهدوی‌نیا عنوان کرد: افزایش شش برابری قیمت مواد مخدر سبب شده است تا بسیاری از معتادان به ترک کردن روی بیاورند و در این زمینه وضعیت مطلوب است.

انتهای پیام/80016/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول