اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

تامین کالاهای اساسی مردم کنگان با قیمت تعاونی

فرماندار کنگان از تامین کالاهای اساسی مردم کنگان با قیمت تعاونی خبر داد.

تامین کالاهای اساسی مردم کنگان با قیمت تعاونی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی شامگاه یکشنبه در بازدید از نمایشگاه پاییزه در سالن تعاون کنگان اظهار داشت: مردم این شهرستان شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات رفاهی هستند و مسئولان نباید از ارائه خدمات دریغ کنند.

وی افزود: تامین اقلام ضروری مردم و جلب رضایت شهروندان باید در دستور کار مسئولان شهرستان باشد و به‌ویژه در مناطق محروم باید حجم و کیفیت خدمات بیشتر و بهتر شود.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: تامین ارزاق عمومی مردم کنگان با قیمت تعاونی امری مهم است که امیدوار هستیم در این نمایشگاه بخش زیادی از مشکلات معیشتی شهروندان مرتفع شود.

تبرکی با تقدیر و تشکر از زحمات رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رضایت و خرسندی خود را از نمایشگاه اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد این نوع نمایشگاه‌ها برای تنظیم بازار و تامین مایحتاج مردم ادامه پیدا کند.

وی اظهار داشت: برای تامین نیاز مردم در زمان بازگشایی مدارس و با هدف کنترل بازار نمایشگاه پاییزه راه‌اندازی شده که باید در تمام ایام سال تداوم یابد.

فرماندار کنگان گفت: هدف از راه‌اندازی نمایشگاه، تامین ارزاق عمومی و دسترسی سریع خانوارها برای خرید لوازم‌التحریر دانش‌آموزان است که شهروندان می‌توانند اقلام ضروری خود را به زیر نرخ بازار تامین کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان نیز بیان کرد: این اداره با همکاری شرکت تعاونی توسعه و عمران اقدام به برپایی نمایشگاه پاییزه در سالن نمایشگاه دایمی تعاون کرده است.

محمد دوراهکی افزود: غرفه های متعددی برای رفاه مردم در نظر گرفته شده که انتظار داریم با ارائه بهترین خدمات بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

انتهای پیام/2451/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول