اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون آمل خبر داد

برخورداری 22 تعاونی آمل از تسهیلات صندوق توسعه ملی

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل گفت: 22 شرکت تعاونی در آمل از اعتبارات و تسهیلات صندوق توسعه ملی برخوردار می‌شوند.

برخورداری 22 تعاونی آمل از تسهیلات صندوق توسعه ملی

کامران اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه 788 شرکت تعاونی در این شهرستان با 298 هزار و 961 نفر عضو در این شهرستان فعال هستند، افزود: ارزش سرمایه‌ این تعاونی‌ها شش هزار و 756 هزار و 729 هزار ریال است که سبب اشتغال دو هزار و 100 نفر شده است.

وی با اعلام اینکه تعداد شرکت‌های تعاونی که در سال‌جاری از طریق این اداره تاسیس شده‌اند 17 شرکت تعاونی با 324 عضو با سرمایه ثبتی 773 هزار و 500 هزار ریال است، گفت: شرکت‌های تعاونی که برای استفاده از اعتبارات توسعه بخش کشاورزی معرفی شده 35 شرکت تعاونی بوده که 20 شرکت تعاونی در کار گروه توسعه کشاورزی شهرستانی مصوب شده تاکنون تعداد 10 شرکت تعاونی با مبلغ 16 هزار و 55 ریال قرارداد بسته و فرصت شغلی ایجاد 32 نفر است.

این مسئول گفت: تعداد 22 شرکت برای  استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی به بانک توسعه تعاون معرفی شده که همگی دارای درخواست وام بالای پنج هزار میلیون ریال است همچنین مبلغ 40 هزار میلیون ریال تسهیلات برای شرکت تعاونی دانش بنیان زیست رویان مصوب شده که در مراحل پیگیری و تکمیل مدارک برای انعقاد قرارداد است.

وی افزود: در حال حاضر شرکت‌های تعاونی متقاضی اخذ تسهیلات در مقاطع مختلف ایجادی، تکمیلی، توسعه و سرمایه در گردش تعداد 69 شرکت تعاونی بوده که جمع رقم تسهیلات مورد درخواست 338 هزار و 539 میلیون ریال با تعداد 488 نفر اعضای تعاونی و 734 نفر اشتغال است.

اصغری یادآور شد: شرکت تعاونی فراگیر ملی با تعداد 200 عضو که 70 درصد آن از سه دهک پایین درآمدی جامعه است که در شهریور ماه سال‌جاری تاسیس شد و مبلغ سرمایه ثبتی تعاونی فراگیر 100 میلیون ریال است.

انتهای‌پیام/‌86011/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول