اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار شد

ورود شرکت‌های تعاونی نیروهای مسلح ‌به طرح فروش سوخت به مرزنشینان

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار ورود شرکت‌های تعاونی نیروهای مسلح ‌در طرح فروش سوخت به مرزنشینان شد و ‌تاکید کرد: استانداری آماده هرگونه همکاری در این خصوص است.

ورود شرکت‌های تعاونی نیروهای مسلح ‌به طرح فروش سوخت به مرزنشینان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ‌حاتم ناروئی ظهر امروز ‌در نشست با ‌هیئت اعزامی ‌بنیاد تعاون نیروی انتظامی با بیان اینکه زمینه‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان فراهم شده است، اظهار داشت: ‌دستگاه‌های اجرایی با اعطای تسهیلات از ‌فعالیت‌های اقتصادی برای رشد و توسعه سیستان و بلوچستان ‌حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ‌با واگذاری کارخانه یافت بلوچ برابر قانون به شرکت تولیدی ناجی پوشش باید چرخه تولید ‌کارخانه کامل شود، افزود: ‌حمایت‌های لازم از شرکت تولیدی ناجی پوشش برای ارتقای فعالیت‌های آن در زمینه واگذاری کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر، مجتمع کشتارگاهی زابل با هدف توسعه صنعت گوشت سیستان و بلوچستان و سرمایه گذاری برای طرح بنگاه‌های کوچک دوزندگی و بافندگی از سوی مسئولان استانی انجام خواهد شد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسئولان این استان آماده استقبال از ورود شرکت‌های تعاونی نیروهای مسلح ‌در طرح فروش سوخت به مرزنشینان ‌و واردات‌کالا‌ است، تاکید کرد: استانداری آماده هرگونه همکاری در این خصوص است.

رئیس هیئت اعزامی از سوی هیئت امنا و هیئت مدیره بنیاد تعاون ناجا نیز در این دیدار با بیان‌ اینکه بنیاد تعاون ناجا به عنوان یک موسسه اقتصادی و به منظور سودرسانی به کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و وارد عرصه های اقتصادی شده است، گفت: ‌یکی از عوامل مهم در چرخه اقتصاد، وجود بنگاه های اقتصادی توانا و فعال است.

وی افزود: ‌این بنگاه ها با جذب سرمایه های خرد و ناچیز و وارد کردن ‌به عرصه‌های مختلف اقتصادی موجبات سودرسانی به خود و سرمایه‌گذاران را فراهم می‌آور‌د.

سید هاشم پنجه میر ‌با بیان اینکه بنیاد تعاون ناجا با هدف اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود نیروهای مسلح برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد اشتغال برای مردم مرزدار استان شرکت ناجی پوشش را در این استان راه‌اندازی کرد، تصریح کرد:  با توجه به وجود مشکلات عدیده ای برای شرکت ناجی پوشش در بخش سرمایه‌گذاری، از مسئولان اجرایی سیستان و بلوچستان درخواست داریم برای ادامه فعالیت این شرکت همکاری های لازم را داشته باشند.

‌انتهای پیام/75004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول