اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان:

تعاونی‌های کشاورزی اتحادیه را متعلق به خود بدانند/ حمایت از تعاونی‌های کشاورزی اولویت اتحادیه است

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان گفت: تعاونی‌های موجود در سطح شهرستان زنجان، اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی را متعلق به خود دانسته و در آن عضو شوند.

تعاونی‌های کشاورزی اتحادیه را متعلق به خود بدانند/ حمایت از تعاونی‌های کشاورزی اولویت اتحادیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین بابایی امشب در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین کردستان عراق و شهرستان زنجان، اظهار کرد: هئیت تجاری کردستان عراق به دعوت اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان به این استان سفر کرده است.

وی با بیان اینکه بازدید از توانمندی‌های زنجان از اهداف این سفر است، افزود: به مدت سه روز این هئیت از استان زنجان بازدید کرده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان بازدید از کارگاه‌های ورمی‌کمپوست شهرستان زنجان را از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این گروه عنوان کرد و گفت: این هیئت تجاری از این کارگاه‌ها بازدید کردند.

وی بازدید از گلخانه‌های توت‌فرنگی، نهالستان‌ها و شرکت در کلاس‌های آموزشی ورمی‌کمپوست را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هئیت عنوان کرد و افزود: از یک ماه گذشته این سفر برنامه‌ریزی شده بود.

بابایی با بیان اینکه بسترهای لازم برای صادرات محصولات کشاورزی زنجان به کردستان عراق مهیا است، یادآور شد: باید ظرفیت‌های کشاورزی زنجان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سلمانیه عراق بستر مناسبی برای فروش محصولات و ادوات کشاورزی استان زنجان است، خاطرنشان کرد: محصولات مازاد کشاورزی زنجان می‌تواند به این شهر صادر شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت عضویت تعاونی‌های کشاورزی در اتحادیه کشاورزی زنجان تاکید کرد و گفت: در صورت عضویت شرکت‌ها می‌توانند از این طریق نسبت به صادرات محصولات و ادوات کشاورزی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان آماده همکاری با شرکت‌های تعاونی در بخش‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: این اتحادیه زمینه لازم را برای همکاری بین شرکت‌های فعال فراهم می‌کند.

بابایی بر ضرورت ساماندهی تعاونی‌های کشاورزی تاکید کرد و گفت: این تعاونی‌ها می‌توانند در قالب اتحادیه ساماندهی شده و صادرات هماهنگی را به کشورهای مختلف داشته باشند.

وی با بیان اینکه اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان زمینه و بستر مناسبی برای حضور تعاونی‌ها است، خاطرنشان کرد: پراکندگی تعاونی‌ها موجب حضور واسطه‌گران در معاملات می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برای کوتاه کردن دست واسطه‌ها در محصولات کشاورزی باید اتحادیه بیشتر تقویت شود، گفت: حضور تعاونی مانع از گسترش دلالی‌ها در این حوزه می‌شود.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های کشاورزی می‌توانند اتحادیه را متعلق به خود بدانند، افزود: شرکت‌های تعاونی خود را از این مجموعه جدا ندانسته و نسبت به همکاری اقبال بیشتری نشان دهند.

بابایی از سفر هئیت تجاری این اتحادیه به کربلا و نجف برای انعقاد قرارداد صادرات محصولات کشاورزی خبر داد و افزود: دو نفر از استان زنجان در قالب این هیئت تجاری اعزام می‌شوند.

وی حضور در اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی را فرصت مناسبی برای شرکت‌های کشاورزی عنوان کرد و گفت: برای عضویت این افراد هیچ مبلغی دریافت نمی‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه تعاونی‌های کشاورزی می‌توانند با عضویت در اتحادیه نسبت به صادرات محصولات خود اقدام کنند، افزود: راه‌حل قانونی برای صادرات محصولات کشاورزی عضویت در این اتحادیه است.

وی، زنجان را دارای محصولات کشاورزی بی‌نظیری دانست و گفت: برای معرفی ظرفیت‌های کشاورزی زنجان، ساماندهی تعاونی‌ها می‌تواند اقدام موثری باشد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با بیان اینکه در آینده نزدیک خبر خوشی به تعاونی‌های کشاورزی شهرستان اعلام می‌شود، افزود: اعضای اتحادیه در اولویت صادرات محصولات قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها و تعاونی‌های کشاورزی می‌توانند برای عضویت در این اتحادیه به آدرس خیابان شهدا، ساختمان امیرکبیر، طبقه پنجم، واحد 406 مراجعه و یا با شماره تلفن 3236673 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/73003/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول