اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی خبر داد

گشایش 900 فروشگاه تعاون روستایی در خراسان رضوی

معاون سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی از گشایش 900 فروشگاه تعاون روستایی در این استان خبر داد.

گشایش 900 فروشگاه تعاون روستایی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، ایرج ناصری‌مقدم صبح امروز در جمع اعضای شرکت‌های تعاون روستایی گناباد اظهار داشت: درحال حاضر 900 فروشگاه تعاون روستایی در خراسان رضوی گشایش یافته که سهم بسزایی در کوتاه کردن دست واسطه‌ها در خرید و فروش تولیدات کشاورزان دارد.

وی افزود: صندوق اعتباری ایرانیان بزودی تصویب و راه‌اندازی می‌شود که بزودی شعبه‌ای از این صندوق در خراسان رضوی و شهرستان‌های آن از جمله گناباد گشایش می‌یابد.

این مسئول در مورد هدف از راه‌اندازی این صندوق نیز گفت: هدف تامین نقدینگی شرکت‌های تعاونی روستایی در راستای حمایت از تولیدات کشاورزی و دامی می‌باشد.

فرماندار گناباد نیز در این مراسم یادآور شد: امروز دولت به تنها قادر به حل مشکلات اقتصادی و بیکاری نیست بلکه مردم باید وارد شوند.

محمد صفایی افزود: مردم باید پس اندازهای اندک خود را با مشارکت و تشکیل تشکل‌های تولیدی با نظارت خودشان به کار اندازند تا چرخه تولید و بازار بیش از پیش رونق گیرد.

وی متذکر شد: هر کجا که مردم اراده کرده‌اند مشکلات حل شده و می‌شود و نمونه آن در کارهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فراوان در کشور وجود دارد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همدلی چاره حل مشکلات تولید در راستای خودکفایی و حضور در صحنه های اقتصادی بین المللی است.

انتهای پیام/2202/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول