اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

تشکیل ستاد ساماندهی تعاونی‌های غیرفعال در مازندران

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تشکیل ستاد ساماندهی تعاونی‌های غیر فعال در استان خبر داد و گفت: یکی از تدابیر خوب وزیر تعاون بحث تعیین تکلیف تعاونی‌های غیرفعال و راکد است که در اولویت قرار دارد.

تشکیل ستاد ساماندهی تعاونی‌های غیرفعال در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالله کیاکجوری صبح امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی کارشناسان حوزه تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: مسئولیت تعالی بخش تعاون مازندران بر دوش کارکنان حوزه تعاون اداره کل در سطح استان است و کارشناسان این حوزه باید نگاه سیستمی داشته باشند.

کیاکجوری بیان داشت: به بخش تعاون توجه ویژه‌ای داشته باشیم و نسبت به حوزه فعالیت خود احساس تعلق کنیم تا در نهایت به اهداف سیستمی که در اینجا تعالی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است برسیم.

وی افزود: با توجه به تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری(مدظله) درباره بخش تعاون باید همه توان خود را بکار بگیریم تا سهم این بخش در اقتصاد کشور افزایش یابد، تعاون از ظرفیت بالایی برخوردار است و توجه به آن از وظایف مهم ماست.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده از کارهای طبیعی ما در سطح استان است که باید انجام شود و اگر ما توانستیم در کنار این برنامه‌ها، نوآوری داشته باشیم و کار ویژه و مضاعفی انجام دهیم آن وقت است که می‌توانیم بگوییم که به بخش تعاون کمک کرده‌ایم.

کیاکجوری با تأکید بر اینکه تشکیل تعاونی‌ها با معیار کیفیت از تأکیدات دولت جدید است افزود: بر اساس دستور مقام عالی وزارت این امر اهمیت ویژه‌ای برای این اداره کل دارد و اگر به این امر مهم توجه نشود نتیجه‌ای جز افزایش آمار تعاونی‌های غیرفعال و راکد در استان نداریم.

وی افزود: یکی دیگر از تدابیر بسیار خوب  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که مورد تأکید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران است بحث تعیین تکلیف تعاونی های غیرفعال و راکد است که ستاد ساماندهی این تعاونی‌ها در اداره کل تشکیل شده است و پس از مشخص شدن اسامی این تعاونی‌ها قدم بعدی بازدید از این شرکت ها و یافتن علل و عوامل غیرفعال و راکد شدن آنهاست.

کیاکجوری تصریح کرد: اعتقاد ما این است با نظارت کافی می‌توانیم حداقل در قدم اول 20 درصد از این تعاونی‌ها را فعال کنیم.

انتهای پیام/86018/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول