اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

القای تاثیر تحریم‌ها ظلمی بزرگ به مردم است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در حالی که تحریم‌های تحمیل شده به ایران ظالمانه است اما القا کردن اینکه مردم از این تحریم‌ها خسته شده‌اند، ظلم بزرگ‌تری است.

القای تاثیر تحریم‌ها ظلمی بزرگ به مردم است

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام صبح امروز در جمع فعالان فضای مجازی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: فضای مجازی یک فضای پیچیده اما جذاب است و فرصت مغتنمی را در اختیار فعالان این عرصه قرار داده تا از این طریق پیام خود را به دیگران منتقل کنند.

وی افزود: برای موفقیت در هر کاری چند پیش شرط وجود دارد که توجه به این پیش شرط‌‌ها می‌تواند شما را در دست‌یابی به اهدافتان کمک کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری کسب بصیرت و بینش را نخستین گام برای آغاز فعالیت در یک مجموعه دانست و گفت: فرد باید در محیط و عرصه‌ای که در آن ورود پیدا کرده، شناخت و بینش درستی به دست آورد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: بر همین اساس باید برای ورود به عرصه فضای مجازی مورد نظر شما در مرحله نخست باید نسبت به دین اسلام، ارزش‌های نظام و انقلاب و دشمنان آن شناخت لازم و کافی را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: پس از کسب بصیرت و داشتن اخلاص در کارها باید خود را به روحیه جهادی مجهز کنیم چراکه اگر کسی روحیه جهادی و تلاشگری نداشته باشد، رخوت و سستی بر آن حاکم می‌شود.

نکونام با اشاره به سختی‌های بسیاری که مسلمانان در تاریخ اسلام متحمل آن شدند، اظهار کرد: شعب ابی طالب از جمله این نمونه‌هاست که مسلمانان با تحمل سختی‌های بسیار بر اصول اعتقادی خود پافشاری کردند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امروز هم ملت مسلمان ایران متحمل مشکلات اقتصادی بسیار و تحریم‌های دشمن است اما ما نباید روحیه جهادگری خود را از دست دهیم.

نکونام بر ضرورت به کارگیری دیپلماسی عزت‌مندانه در سیاست خارجی کشور تاکید کرد و گفت: در حالی که تحریم‌های تحمیل شده به ایران ظالمانه است اما القا کردن اینکه مردم از این تحریم‌ها خسته شده‌اند، ظلم بزرگ‌تری است.

وی با بیان اینکه مردم ایران هیچگاه زیر بار ذلت نمی‎روند، تصریح کرد: مردم ایران همواره دارای روحیه جهادی و در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب مقاوم‌ هستند.

انتهای پیام/68006/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول