اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

ابتکار و خلاقیت در تمام عرصه‌ها به شکست تحریم‌ها می‌انجامد

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به اعمال تحریم‌های مختلف از سوی دشمن علیه ملت ایران افزود: ابتکار و خلاقیت در تمام عرصه‌ها می‌تواند به شکست تحریم‌ها بینجامد.

ابتکار و خلاقیت در تمام عرصه‌ها به شکست تحریم‌ها می‌انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سردار غلامعلی ابوحمزه عصر امروز در جمع کارکنان شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به اعمال تحریم‌های مختلف از سوی دشمن علیه ملت ایران افزود: ابتکار و خلاقیت در تمام عرصه‌ها می‌تواند به شکست تحریم‌ها بینجامد.

وی از جنگ تحمیلی با عنوان جهاد اصغر یاد کرد و اظهار داشت: مقابله علیه جنگ نرم امروز دشمن، جهاد اکبر است زیرا دشمن با استفاده از رسانه، تبلیغات و ماهواره به داخل خانواده‌ها رسوخ کرده و باید سنگر مقابله را از داخل خانه‌ها بنا کرد.

فرمانده سپاه همدان تصریح کرد: آنچه که امروز باید به آن توجه کنیم عبرت‌گیری است چرا که بیشتر از دوران جنگ به آن نیاز داریم.

وی از فرهنگ ایثار و شهادت با عنوان نجات‌دهنده جوانان از نقشه‌های شوم دشمن یاد کرد.

ابوحمزه در تشریح چگونگی تحمیل جنگ علیه ایران اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار، تحلیل‌های مختلفی را برای کشاندن انقلاب و امام(ره) به سمت خود انجام دادند اما متوجه شدند که نه امام و انقلاب تمایلی برای رفتن به سمت آنان ندارند.

وی ادامه داد: دشمن در ادامه سه استراتژی مهار انقلاب، انحراف و شکست انقلاب را در پیش گرفت که نهایتا به استراتژی سوم یعنی شکست انقلاب متوسل شد.

فرمانده سپاه همدان اضافه کرد: پس از بررسی‌ها و تحلیل‌های کشورهای غرب آسیا و همسایگان ایران، دشمن رژیم بعثی و صدام را برای جنگ با ایران انتخاب کرد تا شاید بدین وسیله به اهداف خود دست یابد.

وی تصریح کرد: جداسازی خوزستان از ایران، سلطه بر اروندرود، ساخت بمب اتم و تشکیل اتحادیه بزرگ اعراب از جمله اهداف و راهبردهای مهم صدام برای حمله به ایران بود.

ابوحمزه با اشاره به کمک‌های مالی و نظامی اکثر کشورهای دنیا به صدام برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: واقعیت امر این بود که با توجه به کمبود امکانات، باید در همان روزهای نخستین جنگ شکست می‌خوردیم اما به لطف خدا و ولایتمداری رزمندگان، این آرزوی دشمن هیچگاه برآورده نشد.

وی توکل به خدا، هدایت‌های امام راحل، وحدت، انسجام و روحیه شهادت‌طلبی را از جمله عواملی دانست که دشمن را رسیدن به اهداف خود ناکام ساخت.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه جنگ ما تا سال 61 با رژیم بعث بود اظهار داشت: بعد از خرداد سال 61 پرونده جنگ با صدام بسته شد و جنگ ما تا سال 67 با تمام دنیا بود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه اکنون دشمن کناری ایستاده و فقط حرف می‌زند به خاطر این است که آنها قدرت و ضرب شست ایران را در زمان جنگ دیده‌اند.

انتهای پیام/89017/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول