اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت در مجلس:

ایران اسلامی از تحریم‌ها با سرافرازی عبور می‌کند

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: پشت‌سر گذاشتن تحریم‌ها در سایه مدیریت عالمانه امری امکان‌پذیر است، بنابراین ایران اسلامی با سرافرازی از تحریم‌های اقتصادی دشمن عبور می‌کند.

ایران اسلامی از تحریم‌ها با سرافرازی عبور می‌کند

رسول خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایران اسلامی همواره در صدر اخبار جهانی قرار گرفته و مورد توجه ملل مختلف دنیا است، بنابراین باید از طریق سیاست‌گذاری درست و مدیریت بهینه روابط داخلی و خارجی به منزله یک کشور الگو عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشورمان را در تحریم‌های اقتصادی سنگین قرار داده‌اند، اضافه کرد: می‌توان از طریق لحاظ سیاست‌های درست، منطبق با واقعیت و با پیروی از رهنمودهای رهبری دوران تحریم را پشت‌سر گذاشت.

خضری با اظهار به اینکه مدیریت کشور در دوران تحریم و به حداقل رساندن آثار آن در کشورمان با استفاده از مدیران لایق و توانمند امکان‌پذیر است، ادامه داد: می‌توان در این زمینه به یک الگو تبدیل شد تا سایر کشورها که چنین موقعیت‌هایی را تجربه می‌کنند، از روش‌های ما الهام بگیرند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی سال جاری را سال تغییرات در حوزه اقتصاد، سیاست داخلی و خارجی دانست و ادامه داد: در سایه اتحاد و همدلی می‌توان تحولات زیادی را در عرصه‌های مختلف رقم زد و دستاوردهای به مراتب بیشتری را در حوزه علوم، اقتصاد و صنعت نسبت به سال‌های گذشته به دست آورد.

وی با تاکید بر اینکه فاصله بین مردم و مسئولان باید به حداقل برسد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به برکت حضور ملت و بهره‌برداری از توانایی‌های آنها رقم خورد، بنابراین در حال حاضر نیز باید از قابلیت‌های این سیل خروشان حداکثر استفاده را کرد.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول