اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان اردبیل:

دشمن در نقشه تحریم اقتصادی نیز ناکام می‌ماند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در نقشه جدید خود در تشدید تحریم‌های اقتصادی با شکست مفتضحانه حتی سنگین‌تر از دوران هشت سال دفاع مقدس مواجه می‌شوند.

دشمن در نقشه تحریم اقتصادی نیز ناکام می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل نمایشگاه رزمی، فرهنگی بدر در اردبیل اظهار داشت: دشمن همان‌گونه که در جنگ هشت ساله با تمام توانش در میدان رزم حاضر شد امروز نیز با تمام همراهانش در مقابل اراده آهنین این ملت ایستاده است تا از نقطه اقتصادی و فرهنگی به این ملت ضربه‌ای کارا وارد کند اما قطعاً در این مسیر با شکست و ناکامی حتی عظیم‌تر از جنگ هشت ساله روبه‌رو می‌شود.

وی تصریح کرد: آمریکا هیچ وقت برای ملت ایران و حتی ملت‌های آزاده دنیا قابل اعتماد و اطمینان نبوده و آنهایی که دم از مذاکره و همراهی با آمریکا سر می‌دهند باید بدانند که شیطان بزرگ هیچ وقت دست از رفتار ابلیس‌گونه خود برنمی‌دارد.

بابازاده در ادامه سخنان خود با اشاره به رویداد بزرگ آغاز جنگ تحمیلی در سال 59 با پشتیبانی همه ابرقدرت‌های شرق و غرب خاطرنشان کرد: کشورمان هر چند آمادگی سیاسی، نظامی و اقتصادی برای مقابله با ترفند دشمن را نداشت اما با قدرت ایمان و روح معنوی توانست بر استکبار غلبه کند.

این مسئول با اشاره به اینکه رژیم عراق با آمادگی کامل و کمک کشورهای غربی به کشورمان یورش آورد، اضافه کرد: سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این اقدامات عراق تنها سکوت اختیار کردند.

وی به هوس‌رانی‌ها و دروغگویی‌های صدام در حمله به ایران و به اثبات رساندن فکر پلید سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: صدام بعد از جنگ تحمیلی اعلام کرد تا یک هفته آینده در میدان آزادی مصاحبه می‌کند اما در همان نخستین روزهای جنگ با مقاومت 35 روزه رزمندگان ما روبه‌رو شد و با وجود برخی پیشروی‌ها فرزندان دلیر این مرز و بوم اجازه ندادند صدام و همدستان او ایران را میدان تاخت و تاز خود قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام نظیر بدر برای همه ابرقدرت‌ها غیرقابل تصور بود، یادآور شد: این عملیات‌ها نظیر فتح‌المبین، بیت‌المقدس، والفجر هشت، کربلای پنج، بدر و... دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد.

بابازاده به کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: سپاه در دوران جنگ تحمیلی با ایمان، اقتدار و روحیه جهادی وارد صحنه شد و مقاومت و پایداری بی‌نظیری را از خود نشان داد.

وی با بیان اینکه جوانان دیروز مقاومت را به رخ دنیا کشیدند و باید نسل جوان امروز نیز با پایداری و مقاومت در مقابل هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن بصیرتش را به رخ بکشد، گفت:‌ امروز استفاده از فرهنگ عاشورایی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/62004/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول