اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان:

تحریم‌های امروز دشمن، اقتصاد کشور را نشانه گرفته است

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان گفت: تحریم‌های امروز دشمن، اقتصاد کشور را نشانه گرفته و این آخرین حربه خود در مواجهه با انقلاب اسلامی است.

تحریم‌های امروز دشمن، اقتصاد کشور را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، احمد احمدی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای عالی اندیشه و هم‌فکری بسیج که با حضور مدیرعامل بانک‌های انصار، رفاه، توسعه تعاون و مهر امام رضا (ع) که در سالن جلسات بانک انصار برگزار شد، اظهار کرد: برکات هشت سال دفاع مقدس و همچنین وجود تحریم‌ها عامل افزایش خودباوری، خوداتکایی و پیشرفت چشم‎گیر ایران شده است و چشم دنیا را خیره کرده است.

وی افزود: وظیفه جامعه کارگری در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بسیار سنگین و سرنوشت‌ساز است.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان گفت: امروز هجمه همه ‏جانبه استکبار جهانی در بعد سیاسی و به ویژه اقتصادی برای ایجاد نارضایتی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول ادامه داد: البته مردم به ویژه جامعه کارگری هوشیار هستند و همان‏طور که طی 34 سال به یاری خدا توطئه‌های دشمن را خنثی کرده از این توطئه ناجوان‎مردانه نیز سربلند و پیروز بیرون خواهد آمد.

احمدی در خصوص تحریم‎های امروز دشمن که اقتصاد کشور را نشانه گرفته و این آخرین حربه خود در مواجه با انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه است را محکوم به شکست دانست و با حمایت صنعت‎گران، تولیدکنندگان و کارگران متعهد کشور نیز از این دوره با سربلندی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول