اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه سردشت زیدون:

زبان تهدید و تحریم در مقابل ایران درست نیست

امام جمعه سردشت زیدون گفت: زبان زور و تهدید و تحریم در مقابل ایران درست نیست و زبان کرامت و مهربانی را باید دنیا در مقابل ایران نشان دهد.

زبان تهدید و تحریم در مقابل ایران درست نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام ابراهیم قائمی پیش از ظهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت در جمع نمازگزاران ولایتمدار، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان اظهار کرد: دفاع مقدس یعنی ایثار و از خودگذشتی در راه کسب پایگاه اسلامی و پایداری در راه شعائر دینی که مجموعه‌ای از پایمردی‌ها و جانفشانی‌ها در آن پیداست.

وی افزود: همه نیروهای مقاومت ارتش و سپاه و بسیج در مقابل رژیم بعثی با اتکا به ارزش‌ها و فدای جان و مال خود و حمایت از ولایت و رهبری جهاد بزرگی را انجام دادند.

امام جمعه سردشت زیدون ابراز داشت: سخنان رئیس جمهوری ایران در اجلاس مجمع سازمان ملل باعث شد تا رئیس جمهور امریکا مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی را در برابر فشارها را ببیند.

به گفته وی سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل، اوباما را در مقابل مقام معظم رهبری خاضع کرد.

وی خاطرنشان کرد: سردمداران غرب باید بدانند که در مقابل ایران و جمهوری اسلامی نمی‌توانند ایستادگی کنند.

امام جمعه سردشت زیدون افزود: رئیس جمهور ایران در سازمان ملل پیام ایران را پیام صلح و دوستی در مقابل جهان دانست و ملت ایران را همیشه در مقابل مظلوم نرم و در مقابل ظالم مقاوم نشان داد.

قائمی ضمن اشاره به تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد: زبان زور و تهدید و تحریم در مقابل ایران درست نیست و زبان کرامت و مهربانی را باید دنیا در مقابل ایران نشان دهد.

امام جمعه سردشت گفت: ادبیات ما در مقابل غرب باید حکیمانه باشد و نه از روی احساسات، و همچنین با هوشیاری بهره کافی را از رابطه با دنیا ببریم.

وی در پایان بیان کرد: دولتمردان باید در ارتباط بین‌المللی خود بر اساس حکمت و مصلحت عمل کنند و مقتدرانه و هوشمندانه قدرت جمهوری اسلامی را به جهان نشان دهند.

انتهای پیام/72001/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول