اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تحریم‌ها مانع هستند/ دولت به آموزش و پرورش توجهی مضاعف کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت باید بیش از این به فکر آموزش و پرورش و آموزش و پرورش به فکر دانش آموزان باشد.

تحریم‌ها مانع هستند/ دولت به آموزش و پرورش توجهی مضاعف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، محسن رضایی صبح امروز در دیدار با فرهنگیان مسجدسلیمانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز به کار مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: جبهه و مدارس دارای یک نقطه مشترک هستند و آن تربیت انسان است.

وی بیان کرد: دفاع مقدس انسان‌هایی مانند شهید باقری، هاشمی، همت و ... تربیت کرده است که توانستند پنج استان، 10 شهر و صدها روستای اشغال شده توسط رژیم بعثی عراق را آزاد کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی یکی از جنگ‌های بسیار مهمی بوده که ایران آن را تجربه کرد ادامه داد: کافی بود که در این جنگ یکی از شهرهای ما به اشغال متجاوزان درمی‌آمد تا امروز ایران را به حساب نیاورند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ، دانشگاهی بود که جوانان زیادی را تربیت کرد و همین جوانان بودند که توانستند سرزمین‌ اسلامی را آزاد کنند.

رضایی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی تعداد زیادی از شهدای ما دانش‌آموز بودند که از کلاس درس به جبهه‌ها رفتند تصریح کرد: بهنام محمدی یکی از این تربیت شدگان در همین مدارس است.

وی با اشاره به مسئله تحریم‌های اعمال شده بر کشورمان عنوان کرد: تحریم‌ها و مسائل معیشتی در واقع به نوعی جنگ محسوب می‌شوند و باید افرادی را تربیت کنیم که این مسائل را حل کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه اقتصاد ایران بیشتر از این مشکل دارد اظهار کرد: اگر تحریم‌ها حذف شود مانند این است که مانع برداشته شده است و زمانی که مانع‌ها برداشته شوند باید مسیر را طی کرد.

 وی با بیان اینکه باید جوانانی تربیت شوند که مسائل و مشکلات اقتصادی را حل کنند عنوان کرد: از طریق آموزش و پرورش می‌توان محور تحول بود.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در بخش اقتصادی دچار مشکل هستند اضافه کرد: دولت بودجه ندارد به آموزش و پرورش بدهد، تا آموزش و پرورش بتواند کار تربیت را انجام دهد، دولت باید به فکر آموزش و پرورش و آموزش و پرورش به فکر دانش آموزان باشد.

وی با اشاره به سابقه آموزش و پرورش در مسجد سلیمان گفت: آموزش و پرورش مسجدسلیمان قدمت تاریخی دارد که کمتر از شرکت نفت نیست، باید به جوانان این منطقه توجه بیشتری شود تا آنان بتوانند شهر ر ا بسازند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تشکر از تلاش مدیران، معلمان و فرهنگیان مسجدسلیمان تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری اگر تلاش شما مردم نبود این حضور حماسی و همه جانبه صورت نمی‌گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، در این دیدار جمعی از فرهنگیان و جوانان، مشکلات خود را با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان گذاشتند.

انتهای پیام/72001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول