اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

فرهنگ غربی کانون تعالی خانواده را از بین می‌برد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: ایجاد فرهنگ غربی در جامعه کانون رشد و تعالی خانواده را از بین می‌برد.

فرهنگ غربی کانون تعالی خانواده را از بین می‌برد

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج اشاره کرد و اظهار داشت: این دو بزرگوار به عنوان الگوی کامل برای بشریت محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه این بزرگواران به عنوان زیربنای جامعه بشریت و تکثیر خانواده هستند، افزود:‌ غرب با همه توان تلاش می‌کند بنیان خانواده در جهان اسلام را تخریب کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اضافه کرد: آنها قصد دارند با ایجاد فرهنگ غربی در بین جوامع و خانواده‌ها کانون رشد و تعالی را از بین ببرند.

وی خاطرنشان کرد: با سخت شدن شرایط زندگی و پیچیده شدن آن در طول سال‌های گذشته به واسطه زندگی ماشینی و حاکم شدن زندگی غربی مشکلاتی در خانواده‌ها به وجود آمده است.

بابایی با تاکید بر اینکه خانواده مهم‌ترین و مقدس‌ترین کانون زندگی بشری است، تصریح کرد: الگوگیری و تاثیر امامان معصوم در این برهه از زمان می‌تواند بسیاری از مشکلات فراروی جوانان را حل کند.

وی با اشاره به اینکه نگاه ساده به زندگی به لحاظ مادی و توجه به بنیان معنوی خانواده در آغاز زندگی مشترک مهم است، افزود: افزایش سن ازدواج نیز آسیب‌های فراوانی به دنبال دارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه الگوگیری از زندگی ائمه برای سالم‌سازی جامعه بسیار مفید است، اظهار کرد: همچنین بهره‌گیری از سبک زندگی امامان معصوم در تربیت فرزندان معنوی و پرهیزگار تاثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه نسل جوان با الگوگیری از امامان معصوم تعامل با مردم، خداپرستی و سایر موارد را می‌آموزند، گفت: ائمه به عنوان الگوی ناب و کامل جهان خلقت هستند.

بابایی تاکید کرد: خانواده‌ها در فرهنگ‌سازی و الگوگیری از زندگی امامان معصوم تلاش کنند این الگوها را در زندگی فرزندان خود اعمال کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید با نمایش فرهنگ زندگی اسلامی نقش مهمی در مردم‌سالاری و ساده‌سازی ازدواج ایفا کنند، اظهار داشت: این امر در گرو توجه خانواده‌ها به فرهنگ اصیل و انسان‌ساز اسلامی است.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول