اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

ملاک غیر منطقی خانواده‌ها مانع ازدواج جوانان است

امام جمعه آستارا گفت: طلاق‌های بی‌رویه، از بین رفتن نگاه معنوی و مقدس نسبت به ازدواج و ملاک‌های غیر منطقی خانواده‌ها مانع ازدواج جوانان است.

ملاک غیر منطقی خانواده‌ها مانع ازدواج جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اخلاص را از نشانه‌های تقوا دانست و اظهار کرد: رضایت خداوند تنها ملاک در انجام فعالیت‌های نیک و پسندیده است.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم است و با تلاش شبانه‌روزی در راستای ایجاد جامعه امن و پایدار تلاش می‌کند.

حافظ‌نیا امنیت جامعه را مدیون تلاش و ایثارگری نهادهای امنیتی و انتظامی خواند و بیان کرد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند امنیت جامعه را به صورت مطلوب تامین کنند بنابراین یکی از عوامل اصلی ایجاد امنیت در جامعه تعامل و همکاری نزدیک مردم با پلیس است.

خطیب جمعه آستارا با تاکید بر رأفت نیروی انتظامی با مردم، خاطرنشان کرد: روحیه مهربانی پلیس با مردم وجود دارد امیدواریم این روند تقویت شده و ادامه داشته باشد.

وی اقتدار در برابر هنجارشکنان و برخورد قاطع با قانون گریزان را از وظایف پلیس ذکر کرد و گفت: پلیس در برخورد با قانون‌شکنان باید بدون اغماض برخورد کرده و خداوند را ناظر بر اعمال خود بداند.

حافظ‌نیا دیانت، هوشیاری، اقتدار و مهربانی را از عوامل اصلی کارآمدی نیروی انتظامی عنوان کرد.

امام جمعه آستارا با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع)، اظهار کرد: هیئت امنای مساجد مراسم عزاداری امام جواد (ع) را برگزار کنند.

وی با اشاره به روز دامپزشکی، تصریح کرد: توجه جدی به بهداشت فرآورده‌های گوشتی حائز اهمیت است.

حافظ‌نیا فرا رسیدن سالروز ازدواج امیرالمؤمنین علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت و افزود: پیامبر (ص) همواره بر ازدواج تاکید کردند.

امام جمعه آستارا با انتقاد از طلاق‌های بی‌رویه در جامعه، بیان کرد: ازدواج نکردن به موقع و ازدواج در سن بالا عواقبی دارد و برای جامعه اسلامی مشکلاتی را بوجود می‌آورد.

وی طلاق‌های بی رویه، تربیت ناقص خانوادگی، از بین رفتن نگاه معنوی و مقدس نسبت به ازدواج، ملاک‌های غیر منطقی همسران و خانواده‌ها و مهریه‌های سنگین را از عوامل اصلی رغبت نداشتن جوانان به ازدواج برشمرد.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول