اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان خبر داد

اختصاص یک میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی برای خانواده زندانیان هرمزگان

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان گفت: با رایزنی‌های انجام شده با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبلغ یک میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی خانواده مددجویان در بخش مشاغل خانگی و صنایع دستی اختصاص یافته است.

اختصاص یک میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی برای خانواده زندانیان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های هرمزگان، نوید قنواتی در این رابطه اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبلغ یک میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی خانواده مددجویان در بخش مشاغل خانگی و صنایع دستی اختصاص یافته است.

وی افزود: میانگین پرداختی این تسهیلات 30 میلیون ریال است.

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان با اشاره به اینکه فلسفه وجودی مرکز مراقبت بعد از خروج حمایت و پشتیبانی از مددجویان آزاد شده است، بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون 50 میلیون ریال برای رفع نیازهای درمانی، خرید پوشاک و نوشت‌افزار به 129 خانواده مددجوی نیازمند پرداخت شده است.

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان تصریح کرد: در این مدت به 212 خانواده مددجو خدمات مشاوره‌ای ارائه شده و 26 مورد کمک‌های بلاعوض هم به آنان پرداخت شده است.

قنواتی ادامه داد: برای ارتقای سطح دانش و معلومات زندانیان آزاد شده، 450 جلد کتاب آموزش اصول اخلاقی به آنان هدیه داده شده است.

به گفته وی بیش از 2 هزار و 500 نفر از مددجویان از خدمات مشاوره‌ای، حمایتی و فرهنگی مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول