اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته کودک صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه بزرگ کودک در شهرکرد

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از افتتاح نمایشگاه بزرگ کودک در شهرکرد خبر داد.

افتتاح نمایشگاه بزرگ کودک در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پرویز شاهوردی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت هفته کودک اظهار داشت: هفته ملی کودک بهانه خوبی برای یادآوری ارزش‌های بی‌پایان کودکان به والدین و بزرگسالان است.

وی افزود: این هفته با شعار «زنده باد کودکی، زنده باد زندگی» همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری گرامی داشته می‌شود.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از افتتاح نمایشگاه بزرگ کودک در شهرکرد خبر داد و افزود: این نمایشگاه دارای 20 غرفه کارگاهی است که 5 غرفه آن به برخی از دستگاه‌های این استان واگذار شده است

شاهوردی ادامه داد: در این نمایشگاه کارگاه‌های قصه‌گویی، نقاشی، شعر‌خوانی و سفالگری برگزار می‌شود.

وی از رونمایی تمبر اختصاصی هفته کودک خبر داد و اذعان داشت: از این به بعد تمام مراسلات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان با این تمبر ارسال خواهد شد.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری رونمایی از دو کاراکتر ایرانی – اسلامی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و ابراز کرد: فراخوان تصویرسازی کتاب کودک، راه‌اندازی اتوبوس شادی و دیدار با بیماران بخش کودک بیمارستان هاجر شهرکرد نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، جشن هفته کودک با حضور مدیران ‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر‌کل آموزش و پرورش، معاونت نیروی انتظامی، رئیس سازمان انتقال خون استان چهارمحال و بختیاری و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول